Skrevet 28. mars 2008 16 år Det går mot lysere tider her i nord. Bildet er tatt ca 21:15 Kom gjerne med konstruktiv kritikk da jeg ikke er noen fotograf og heller ingen Photoshop gud
Skrevet 28. mars 2008 16 år Et meget pent bilde. Jeg har i utgangspunktet ikke mer å si om det, men jeg kan legge til at du kanskje ville fått et bedre bilde dersom du lot fjellene utgjøre nedre 1/3 av hele bildet og 2/3 himmelen. Jeg er klar over at fjellet ikke er rett men med utgangspunkt i fjelltoppen kanskje... Bare et forslag.
Skrevet 28. mars 2008 16 år Dette var pent, Stig Are! Som Andreas, så ville kanskje jeg også hatt med litt mer fjell i bildet
Skrevet 28. mars 2008 16 år Forfatter Er enig med dere at det kunne vært mer fjell med på bildet, men det har seg slik at hvis jeg hadde tiltet kameraet litt lenger ned så hadde dere sett resten av nabolaget. Og med den lukkertiden som jeg brukte her så hadde det vel heller sett ut som "stripa" i Las Vegas
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.