Skrevet 28. mars 2008 16 år God dag godtfolk I og med at min snart to års trofaste Siemens AX72 lider av store symtomer på alzheimer og mangel på livsvilje, blir jeg nesten nødt til å vurdere å kjøpe en ny mobil. Men her er altså problemet, hvilken? Jeg vet at det er mange av dere ute som har gode kunnskaper om mobiltelefoner, og derfor regner jeg med at det ikke blir så veldig vanskelig å tipse om en mobiltelefon til meg, men jeg har noen krav: 1. En må kunne stille inn meldingstonen på hver enkelt avsender. (får jeg en melding av dama får jeg en lyd, får jeg en melding av en kompis en annen). 2. Må nesten ha kamera og 3G. 3. Helst ikke over 2500.-kr. Noen forslag? (prøvde å søke i forumet, men det var vist ikke så lett som før)
Skrevet 28. mars 2008 16 år Valg av mobiltelefon er en veldig personlig sak. Foreslår at du prøver denne siden: http://www.dinside.no/data/mobilvelgeren/
Skrevet 28. mars 2008 16 år Er ganske fornøyd med min SE K810i. Det er en ikke alt for dyr tlf. og den blir enda billigere med abennoment. 3,5mpx kamera, bra lyd kvalitet og mp3 spiller 3G har den òg Nytt med K810i er at den har "TrackID" Det vil si at om du hører en sang som du liker og ikke vet navnet på den, så kan du starte TrackID og spille litt av sangen inn på tlf. og vips så kommer telefonen opp med artist,album osv osv. Veldig bra funksjon og telefonen gjenkjente 4 av 5 sanger når jeg testet det Et lite minus med telefonen er at den har joystick. Denne vil nok slutte og fungere etter en stund, kjenner jeg SE rett, men min funker vertfall ennå + Bra kamera og filmfunksjon 3G "Flight mode" veldig rask ladetid Bra blitz - Joystick. kunne hatt bedre batteritid. "ENTRY" knappen er plasser på en av knappene der man låser tastaturet, dermed kommer man ofte borti den og man kobler seg på nett. Utrolig irriterende av og til og ikke minst pengeslukende. Det er det jeg kommer på i farta Noen bilder som er tatt med telefonen:
Skrevet 28. mars 2008 16 år Har akkurat skaffa meg Nokia E51... denne har 3G og edge og WLAN.. er passe stor, og har de spesifikasjoner jeg vil ha.. Dette er et eksempel på en typisk "arbeidshest" som foretrekkes i diverse bedrifter. Tror ikke det er mulig og sette opp forskjellige meldingstoner med default software, men Symbian OS på denne telefonen gir muligheter til et hav av addons og programmer fra 3. parts utviklere. Forøvrig 2 mpix kamera, støtte for inntil 8 gb minnekort, og micro jack uttak til hodetelefoner, samt mini USB kontakt. Freddy
Skrevet 28. mars 2008 16 år Var veldig fornøyd med min SE K810i helt til nå nettopp, da joysticken har begynt å henge seg opp. Blir vel tur på Elkjøp slik at de får gjort noe med det
Skrevet 28. mars 2008 16 år Jepp Og nå må leverandørene lage bedre joysticker siden garantien er på 5 år
Skrevet 28. mars 2008 16 år Var veldig fornøyd med min SE K810i helt til nå nettopp' date=' da joysticken har begynt å henge seg opp. Blir vel tur på [u']Elkjøp[/u] slik at de får gjort noe med det Min erfaring ønsker deg lykke til! :grin:
Skrevet 28. mars 2008 16 år Hadde en SE K700i og fikk problemer med joysticken, hadde en SE før K700i som jeg hadde problemer med også, etter dette har jeg sverget å aldri kjøpe SE igjen og har nå en Samsung D900 og har ikke vært mindre fornøyd med den. Utrolig fin.
Skrevet 28. mars 2008 16 år Har vært trofast SE-bruker i mange år nå, og valget var lett da min W800i døde i slutten av januar, jeg kjøpte K810i. Såvidt jeg veit er den teknisk så og si identisk med K850i, de eineste forskjellene er større internminne og én ekstra megapixel. Mp3-funksjonen er mye bedre enn på W800'en, kameraet er en smule bedre, men jeg er helt overbevist om at det ikke er verdt 1000 kroner ekstra for 850'ens ekstra megapixel, det virker unødvendig. Menyene er stort sett gode, det eneste jeg har å utsette på den er at den har litt for kort batterilevetid hvis man bruker den aktivt til nettsurfing osv. Betalte vel 2200 for min på komplett, slengte på 3-400 ekstra, og fikk et minnekort på 4GB på kjøpet (følger bare med 128 meg). Jeg synes det er et godt kjøp for et OK kamera til moro- og hverdagsbruk og en OK mp3-spiller, i tillegg til en veldig bra telefon.
Skrevet 29. mars 2008 16 år Jepp Og nå må leverandørene lage bedre joysticker siden garantien er på 5 år Jeg vil korrigere deg da dette er en vanlig missoppfatning; garanti tiden på en mobiltelefon for de fleste fabrikanter er 1 år, derimot er reklamasjonsretten nå på 5 år. Forbrukerkjøpsloven i Norge bestemmer reklamasjonsretten, ikke garanti tiden, den bestemmes av fabrikanten.
Skrevet 29. mars 2008 16 år Kjøpte netopp nye nokia 5610 Xpressmusic. Musikkspiller, kamera og mobil i ett. 3,2 MPX kamera SMS, MMS, 3G, Videotelefoni Mp3 spiller. Heftg skjerm med 16 000 000 farger... Det medfølger også 1GB minnekort. Pris uten abonoment: ca 3000.- Dette er en god telefon
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.