Per Nygaard Skrevet 5. oktober 2001 Skrevet 5. oktober 2001 Jeg har nå funnet ip adr . Prøvde meg på MSN Gaming Zone Får fremdles ikke deltagere . De klarer ikke å koble seg opp mot mrg . Jeg har milenium . Noen som har et forslag på hva som er feil ? Kan en eller annen være med en kveld å forsøke å få det til ? Per Siter
Frank Olav Pettersen Skrevet 5. oktober 2001 Skrevet 5. oktober 2001 Jada, jeg kan prøve å hjelpe etter klokken 2200 ikveld. Du bør da ha msn messanger hvis vi skal kommunisere. Men, jeg anbefaler deg en tur til fsnorway på mirc.Sikert noen som vil hjelpe deg er før jeg kan. Siter
Dag Johansen Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Jeg vil snart legge ut en lokal variant av en slik lobby hvor dere kan sette opp multiplayerspill til såkalt åpen betatesting. Dette vil bli en enklere variant av Gaming Zone som nå fungerer med FS98, FS2000 og CFS2. Et screenshot av denne ser dere http://www.flightsim.no/mp/gclient.gif" TARGET=_blank>her. Siter
Tore Sætre Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Sitter du bak en brannvegg av noe slag, eller sitter du i et nettverk, enten på jobb eller hjemme? I så tilfelle kan det være vanskelig å være Host for et multiplayer-spill. Du kan forsøke å være med på et annet rom, se om det fungerer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.