Ole Eivind Moen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Dette er altså mine første screenshots, og jeg er veldig spent på hva dere synes. Dette er Default North American P-51D over Salomonøyene. Ble veldig fasinert av både himmel og hav her som dere sikkert kan se utav bildene. Er sikkert mye jeg kan gjøre bedre med tanke på redigering og vinklinger, men men. Det kommer forhåpentligvis seinere. Ole E Siter
AMO Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Dette var kjempefine bilder, absolutt en nydelig stemning, og det er ingen tvil om at FSX ser ut til å legge FS9 langt bak seg i løypa! Veldig bra, Ole Eivind! Fortsett med å legge ut bilder, dette kan du! Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Dette Var stilige bilder av et kjempe stilig fly Siter
Ole Eivind Moen Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Skrevet 28. mars 2008 Det var koselige tilbakemeldinger skal ikke se bort ifra at det kan komme flere bilder, takk takk. God helg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.