Skrevet 27. mars 2008 16 år Så er det igjen duket for en ny "dokusåpe drama"-serie på TvNorge (selvsagt!), i serien "Airline". Men denne gangen fra USA, og lavprisselskapet: Southwest Airlines. Her er programomtalen: Storbritannias mest populære dokusåpe "Airline", er nålaget i amerikansk versjon. Vi følger de ansatte og passasjerene i et av amerikas største flyselskap, Southwest Airlines. Personalet må håndtere alt fra døddrukne passasjerer, og svindlere uten billett, til overbookede fly og personer med hygieneproblemer. I Los Angeles må arbeidsleder Steve Ramirez ta seg av en full passasjer som er ute av kontroll - klokken 7 om morgenen. Hans kollega, Susie Boersma, har fått den ubehagelige oppgaven å fortelle en passasjer at han lukter for vondt til å få være med på flyet. Serien vil gå hver fredag framover, Kl: 20:00 på TvNorge. Mer info bl.a. her: http://www.tvnorge.no/programportaler/airline Så får man håpe at serien blir en smule mer spennende enn de forrige sesongene med "Airlines" som utspillte seg fra England med selskapet EasyJet - der 90% av serien dreide seg om pax som kom for sent til innsjekking - gjesp gjesp..
Skrevet 28. mars 2008 16 år Forfatter Som en liten påminnelse; så begynner den altså om ca. 10 minutter - Southwest Airlines here we come..
Skrevet 28. mars 2008 16 år Stakkars fyr :grin: Leiebil stjålet, måtte ha to seter, 8-9 timer på flyplass :tired:
Skrevet 28. mars 2008 16 år Fanken også! Glemte det. Argh! Skulle sette på opptakern. Får se om TVNorge har webtv da. Var det bra?
Skrevet 28. mars 2008 16 år Synes det var greit jeg F... er det slutt alt da, tenkte jeg når programmet var ferdig. Håper det blir mere fra "førerhuset" etterhvert.
Skrevet 29. mars 2008 16 år Forfatter He he, ja etter matinntaket (og fettinholdet på dette ikke minst) på denne ene paxen - ble nok ikke rumpestørrelsen i flysetet mindre vil jeg tro. Tom Arild: TVNorge har en Web-tv løsning, men denne koster - akkurat som TV2 sin desverre. Serien virket i det minste mere interessant og variert, enn "Airline"-serien fra England og Easyjet.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.