Skrevet 26. mars 2008 16 år Snakker selvfølgelig om kampen mot Montenegro som foregår nå. Montenegro, jeg gjentar MONTENEGRO, leder 3-1! Jeg aner ikke engang hvor i Europa landet ligger. Norge har stjerner i ligaer som Premier League, spillere verdt veldig mange millioner kroner. Alikevel er det et eller annet som gjør at det ikke fungerer. Selvom dette er en treningskamp hvor man tester ut nye spillere og sånt, så bør det være kvalitet nok i laget til å kunne yte bedre. Og man snakker om VM-kvalifisering? Noen som har noen ideer om hva som er galt med landslaget vårt?
Skrevet 26. mars 2008 16 år De er sløve i hodet!' De tror de er noe bare forde de spiller i PL! Syns landslaget vårt bør begynne og prestere snart, de er jo tross alt landslaget og representerer alle i hele landet som har spilt fotball, til nå har de gjort en elendig jobb synes jeg!
Skrevet 26. mars 2008 16 år Montenegro er en del av tidligere Jugoslavia, og de har blant annet en som spiller spiss for Roma. Men jeg er litt enig når det gjelder nivået på Norge om dagen.
Skrevet 26. mars 2008 16 år Forfatter De fleste spillerne har jo Tippeligaåpning til helga, så det burde være en del spillere i god form utpå banen nå, uten at det ser sånn ut.
Skrevet 26. mars 2008 16 år Landslaget er en vits! Og de tror de er noe og det irriterer meg. I stedet for alle de evinnelige analysene, unnskyldningene og all sutringa som kommer etter hver kamp Norge har brukt 90 minutter på å drite seg ut i håper jeg for en gangs skyld at Mr. Hareide gjør noen drastiske endringer og får de overbetalte pappaguttene på landslaget til å spille fotball. [size:14pt]GAH ...[/size] :tired:
Skrevet 26. mars 2008 16 år Forfatter Det alle her hvertfall hadde klart bedre enn de som spilte i dag er å virkelig prøve! Vi vet hvor gode spillerne våre er, og hvis de virkelig prøver så må de da kunne spille ganske bra?
Skrevet 26. mars 2008 16 år Se realiteterne i øjnene: det eneste gode skandinaviske landslag lige nu er Sverige.
Skrevet 26. mars 2008 16 år Det må sies at Sverige vant 2-1 over Montenegro med flaks (sa kommentatorene)
Skrevet 26. mars 2008 16 år Hvorfor bryr folk seg om resultatet? Det er jo ikke fotballen det dreier seg om på nivået over skolealder, men om penger penger penger. Proffspillerne burde ikke fått halvparten av hva de gjør.
Skrevet 26. mars 2008 16 år Montenegro er ikke et veldig dårlig landslag. De er relativt ferke, og seieren mot Norge er lagets største i historien. De har blant annet Mirko Vučinić som er en fantastisk spiller. Vi må se opp for dette laget videre. Men uansett så spilte de norske nok elendig kamp og jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare å være med i toppen av VM-kvaliken til høsten.
Skrevet 27. mars 2008 16 år Det Norske landslaget har vært en vits siden Drillo var på.. Semb gjore endel bra ,men Åge Hareide har den ene katastrofen etter den andre. På tide å bytte han ut... Sånn jeg ser det klarer han ikke å motivere spillerne. og det jeg så av kampen igår var en drøss med norske spillere som gav fulstendig eff og ikke hadde noe intensjon om å gjøre en insats..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.