Ola Haldor Voll Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Ble seeeeeeeint i natt bedt om å ta med kamera opp i en bakke ikke langt herfra. Noen kjenninger og en gammel klassekamerat bygde opp og skulle hoppe med brett. Allerede første hopp jeg så etter jeg kom, var det en som falt brutalt stygt og skadet ryggen, og dermed ble det ikke særlig mye gutsing, og det ble stort sett bare litt kjøring. Veldig synd - for væred var smashing!! http://insidethebox.no/foto/skjervbakken/ Siter
TOS Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 No er ikkje eg noko særleg tilhengjar av slik snøfjølkøyring, men bileta var fantastisk flotte. Dette er noko du kan!! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Rått!! Skikkelig stemning, og mye pent å ta bilde av er å forstå! :grin: Rett og slett strøkent spør du meg! Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Snygt! Har du link til den pluginen for å få sånn Cover Flow-aktig visning? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Skikkelig fine bilder Ola Haldor. Du vet å gjøre det beste ut av en god mulighet. Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Snygt! Har du link til den pluginen for å få sånn Cover Flow-aktig visning? http://www.airtightinteractive.com/projects/autoviewer/ -- Herlige bilder! Var selv i Sverige idag og tok med kamera. Ble noen greie bilder, men føler jeg har _endel_ å gå på før jeg når kvaliteten din Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kjempemessig som vanlig OHV! Du har ikke bare kontroll på teknikken men også øye for motiv! Siter
Audun Braastad Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kan ikke begripe hvordan du får så fine bilder... Siter
Marius Helstad Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kan ikke begripe hvordan du får så fine bilder... Må bare si det samme . Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Skrevet 24. mars 2008 Takk! - Eksponere mer eller mindre riktig (når det gjelder mye snø i bildet, velger jeg å sette nåla litt over null, slik at objektet blir riktig eksponert - kameraet blir lurt pga all snøen) - RAW - Skru litt på knottene i Aperture etterpå Ang galleriet bruker jeg det direkte fra Aperture. Høyreklikk > Export > Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.