Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det husker jeg ikke sånn i farta, men gi meg et par minutter så skal jeg sjekke det.

Edit: Alle tekst som "close" osv er bilder, så det eneste du trenger å gjøre er å forandre gifene som scriptet laster, men funksjonen vil jo da være den samme, siden ingenting i koden har blitt forandret.

Skrevet

Hvor er det du skal legge til denne funksjonen? Hvis det er en egen hjemmeside og hvis du bruker en av de mer populære CMSene så er det en stor sannsynlighet at noen allerede har lagt ut et script som fungerer for deg. Hvis du har bygget noe fra bunnen av, så blir det litt mer arbeid.

Skrevet

Det kan ikke akkuratt bli noe særlig enklere enn det man kan gjøre med en CMS for å legge til et slik skript. Laster opp filene og aktiverer de i kontrollpanelet og som regel trenger du ikke å se på en eneste kode.

Faktisk en del CMSer har allerede skripet i databasen sin slik at du kan få CMSen til å laste ned og aktivere filene bare ved et museklikk.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...