Ole Eivind Moen Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Begynner å bli noen mnd. siden jeg laga sangen, men tenkte jeg kunne vise den fram på forumet. Kommentarer tas imot med takk. Ole E hVeHsU6Og9U Siter
Alexander Storvig Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Ikke tenkt å gå på Norske Talenter audition da? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Hehe, fengende amatørmelodi. :grin: Jeg må si at det tar seg bedre ut om vokalisten ikke står å synger i en mikrofon så fram til at videoen ikke er tatt opp på en live konsert eller i studio. :blush: I tillegg så er omgivelsene rundt fossen, så og si like så viktig som "duoen" her. Er fossen stor og mørk, fikk inntrykk av at den var mer våt, dyp og svart enn noe annet, litt mer lys og "sommerslig" stemning hadde kanskje appelert litt mer. Uansett ett artig amatørbidrag, dog videoen falt ikke så i smak som jeg kanskje hadde trodd. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.