Gjest Skrevet 2. oktober 2001 Skrevet 2. oktober 2001 jeg vil ha hjelp med et spill som heter airport airport inc sim airport den heter det da jeg instalerer det og begyner å spille et par min senere slår den seg av automatisk men da jeg prøvde den hos en annen virket den men den pleide og virke før på pcen min!! og nå hvirker den ikke på den samme pcen selv om du ikke vet hva jeg skal gjøre skriv noe i allefall takk!!! [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [ 02-10-2001: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Jan Gulliksen Skrevet 2. oktober 2001 Skrevet 2. oktober 2001 Det er kanskje ikke så mye jeg kan bidra med, men kanskje det kan være lurt å tenke gjennom hva du eventuelt har gjort med PC'en siden forrige gang du hadde airport på den? Du kan jo ha gjort noen settinger som fører til de problemene du nevner. Lykke til i alle fall! Siter
Gjest Skrevet 2. oktober 2001 Skrevet 2. oktober 2001 Tror det ligger en patch et sted som løser problemet....sjekk på Take4 sine hjemmesider eller noe sånt Siter
Gjest Skrevet 3. oktober 2001 Skrevet 3. oktober 2001 [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] jeg har ikke gjort noe med pcen!! Siter
Gjest Skrevet 3. oktober 2001 Skrevet 3. oktober 2001 hva er egentlig en 'pacht' og hva er hjemmesiden til take4! også lurere jeg på en annen ting igår lagde jeg 2 nye emner på fs2002 men de er der ikke nå!!!!! mens de andre jeg så på igår de er der! [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Magnus Wiik Skrevet 5. oktober 2001 Skrevet 5. oktober 2001 Jeg hadde dette problemet med Airport Inc. løsningen var at jeg ikke hadde 4mb videokort. du kan også prøve å kjøre programmet "Windowed"(Når du starter skal du få opp et vindu der du skal velge Drivere. nederst velger du Windowed eller Full Screen [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 5. oktober 2001 Skrevet 5. oktober 2001 Takk for svar!! jeg prøver det i morgen! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Magnus Wiik Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 prøv å maile take2! Adressen bør stå i instruksjonsboka (Eller .pdf-flia inne på cden) Siter
Gjest Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 virket ikke!!!! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 16. oktober 2001 Skrevet 16. oktober 2001 DET VIRKET PLUTSELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] oj oj men det er noe jeg synes er rart på spillet!! det rareste: når et lite proppelfly privat lander, lander det med det ''U S Y N L I G E'' BAKHJULET?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.