Enok Liknes Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Ved å legge til "&fmt=18" i slutten av urlen i hver youtube-video, så vil kvaliteten på filmen bli lik kvaliteten til selve filen som ble lastet opp. Snedig:) Eksempel. Har tatt Ola Haldors Voll`s "The World of FSX" som eksempel her. Her uten "&fmt=18" i slutten av urlen. Og her med "&fmt=18" i slutten av urlen. Gikk desverre ikke ann å legge filmen direkte inn i forumet her når man la til "&fmt=18" i slutten. Siter
Audun Braastad Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Kult, jeg så jo tydelig forskjell Takk for tipset! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Steike, skal si det ble kvalitetsforskjell! Og kult at du brukte videoen min som eksempel Samtidig kan dere jo ta en titt på en av videoene jeg syns hadde herlig atmosfære. Siter
Alexander Storvig Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Takk for tipps ja! Samtidig kan dere jo ta en titt på en av videoene jeg syns hadde herlig atmosfære. Aaaa! Som jeg savner Brønnøysund! Vakker film! Siter
Thomas Eik Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Tøft, det ble mye mye bedre kvalitet! hvordan fant ut dette trikse da? Siter
Enok Liknes Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Og kult at du brukte videoen min som eksempel Hyggelig at du syntes det. Trengte ett godt eksempel' date=' og filmene dine svikter ikke Tøft, det ble mye mye bedre kvalitet! hvordan fant ut dette trikse da? Etter mye knoting og prøvelser fant jeg ut den rette formelen for å få bedre kvalitet, det har vært en lang vei.... Neida, fant tipset selv på ett annet forum Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Prøv denne, da Ble ferdig for tre sekunder siden... Bare for gøy - og ikke noe jeg kommer til å gjøre i den grad som jeg gjorde FS-videoer. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 OI..... kjempetips Enok! Knallbra! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Prøv denne' date=' da Ble ferdig for tre sekunder siden... Bare for gøy - og ikke noe jeg kommer til å gjøre i den grad som jeg gjorde FS-videoer. [/quote']Hehe, blitt hekta på SAR4 nå? Kul video. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Hekta, mer eller mindre. Kjedelig uten en god joystick, så jeg flyr uten maks realisme når jeg kun har Saitek x45 eller tastatur som alternativ, der sistnevnte vinner med god margin pga. en forbanna stram fjær på joysticken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.