Mads Hjemmen Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Ja, lagger ofte mer i multiplayer enn singelplayer. Men i følge de felste her, virker det som COD4 er mest populær, kanskje jeg er nødt til å velge det :confused: Siter
KJ Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Skjønner ikke det, hos meg er det "smoother" i multiplayer enn i singel. Er et par ting som jeg ikke har påslått da, så som Glow eller hva det heter. Synes alle CoD spill har vært bedre i multi-biten. Er et par vinkler på noen av bretta som er litt tunge kjenner jeg men ellers er det bare kos. Ruler litt noen ganger. :whistle: Siter
Karl R Pettersen Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 For meg er det kun ArmA som duger. Merkelig at ArmA ikke har dukket opp i en diskusjon som inneholder "tactical realism". Neida, det er absolutt ikke like pent å se på som de fleste andre spill i dag, men når det gjelder spillrealisme og ikke minst modbarhet tror jeg ikke det er noe som overgår ArmA. Gleder meg som en guttunge til ArmAII da Ingen andre ArmA gamere her? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har så vidt sett på det - men syns det var helt ubegripelig uoversiktlig og vanskelig å sette seg inn i. :crazy: Jeg er ingen hardcore gamer, så å må sitte å lære seg spillet til punkt og prikke for å nyte det har jeg ikke tålmodighet til. CoD er flott sånn - trykk "new campaign" og få litt basic innføring, så er det rett ut i krigen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.