Skrevet 19. mars 2008 16 år Til Dag---> Har du tenkt tanken om et eget subforum for kameratips/spørsmål? Hvis det er mulig så ville jeg likt om du gjorde det Vi har jo en del kamera diskusjoner, spørsmål og tips her inne på snacksbaren
Skrevet 19. mars 2008 16 år Når du sier subforum, mener du da som "Snackbaren" "Kaffekroken" etc, eller som "Screenshot arkiv" "bilder arkiv"? PS. Viss det er noe du vil spørre Dag om, så er det lettere å sende han PM.
Skrevet 19. mars 2008 16 år Det må vel kanskje bli i "Bilder"-forumet da. Er en fornuftig plass å legge til noe slikt. Raskt å finne frem om man får det brennhastig med å spørre om hvordan de fikk til den vinkelen på bildet som du nettop så på. Er i grunnen en god idé. Ikke kan man lære forlk å bli bedre å fly i FS, men også tipse folk om hvordan de blir bedre å ta bilde av fly også.
Skrevet 19. mars 2008 16 år Jeg forstår argumentet for å opprette et slikt underforum, men er det nødvendig? Hvis du har spørsmål, så er det bare å skrive det i snackbaren?
Skrevet 20. mars 2008 16 år Et eget underforum for kamerateknikker, tips og triks hadde vært kjekt og oversiktlig.. Så slipper vi å lete gjennom snackbaren for slikt(siden det er så mange som tar bilder her)
Skrevet 20. mars 2008 16 år Dette støtter jeg 100%, jeg har gått til anskaffelse av utstyr selv nå, og trenger mange gode råd på veien, kjekt med et slikt sub forum...dere som tar bilder på forumet er jo råflinke, jeg beudrer bildene deres gang på gang. GoD Påske
Skrevet 20. mars 2008 16 år Prøvde meg også på å mase litt om dette tidligere. Hadde vært kjekt med et bilde forum, hvor man kan poste teknisk og bilder. Litt slitsom å lete igjennom snackbaren dersom man vil finne noe.
Skrevet 20. mars 2008 16 år Jeg er faktisk imot ideen om flere "subforum" som "screenshots arkiv" "bilder arkiv", det blir mere slitsomt og mindre oversiktlig å surfe rundt på forumet. Viss det skal bli noe slikt er jeg av den mening at det burde være sånn som snackbaren, helt nederst og hete "Fotografering" hvor man kan poste all mulig slags bilder og i tillegg be om hjelp og tipps. Men ikke noe subforum, det blir for meg teit.
Skrevet 20. mars 2008 16 år Jeg hadde ikke sett for meg et subforum, men heller en egen "avdeling", slik som Snackbaren, Kaffekroken osv.
Skrevet 20. mars 2008 16 år Er også imot dette.. Rett og slett fordi dette er vel ett flyforum! Er det ikke? Hvis dere trenger tips 'n stuff til foto gå på http://www.diskusjon.no/index.php?c=280 der det er kategorier til alt du noensinne kunne tenke deg.. Mathias
Skrevet 20. mars 2008 16 år Joda, dette er et flyforum, men det er jo ikke til å skjule at det har blitt flere og flere brukere her inne som er glade i å fotografere? Og ettersom bildedelen kun er forbehold flybilder (helst), så er det litt klønete og spørre om fototekniske spørsmål, samt å poste andre bilder i snackbaren. Ofte blir det spurt om ulike teknikker, spesifikasjoner o.l.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.