Skrevet 19. mars 2008 16 år Jeg har en Sony Ericsson T650i, og bruker den mye i lydløs modus, med vibrering på. Vibrering bruker jeg også når lyden er på. Problemet i det siste er at vibreringen ikke fungerer lenger. Av og til fungerer den kjempesvakt, men allerede noen dager etter at jeg kjøpte telefonen ble vibreringen veldig rar. Jeg kjøpte telefonen helt ny 19.desember 2007, og har aldri mistet den i bakken eller utsatt den for kraftige støt. Jeg kjøpte den i en Telebutikkenforretning på Byporten her i Oslo, så det jeg lurer på er om det er en eller annen feil på telefonen, som gjør at jeg eventuelt kan få byttet den i en ny med fungerende vibrering? Har jeg noen slags garanti eller reklamasjonsrett i denne situasjonen? Jeg nekter å tro at jeg må betale for reparasjon av en telefon som ikke er tre måneder gammel engang.
Skrevet 19. mars 2008 16 år Dette skal etter det jeg vet dekkes av garantien på telefonen. Jeg ville tatt med telefonen ned i butikken der du kjøpte den og hørt med dem.
Skrevet 19. mars 2008 16 år Som Marius sier, så dekkes det av garantien. Du får ikke ny mobil eller pengene tilbake (med mindre butikken kjører noe spesielt der), men derimot reparasjon kostnadsfritt. Man har kun krav på nytt eller tilsvarende produkt dersom det kan vises til samme feil 3 ganger, eller så fremt mobilen ikke er DOA (Dead on Arrival) Lykke til
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.