Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

En ny bekjent av meg er modell, og vi satt å prata om forskjellige ideer til fotografering. Så kom jeg på fly. Flykabin. Flyvertinne!!

Vet det er flere av dere her som jobber på flyplass - er det noen som helst mulighet å være med dere på jobb (enten dere er renholdere eller mekanikere eller annet) å kunne boltre seg i kabinen en halvtime-tre kvarters tid? Det er snakk om litt sexy bilder av en flyvertinne i midtgangen ser jeg for meg - med typiske positurer som "peke-på-nødutganger" og et saftig blikk mot kamera, og annet. Det er i første omgang "for gøy", men også for læring som meg som fotograf å jobbe med en modell, og ellers er det jo kult å gjøre noe utenom det vanlige, som kjedelige "stå-ved-et-tre-og-late-som-fotografen-ikke-er-der"-bilder.. Om disse knakende bra, tenker jeg det blir mulig å få kjøpt i plakatstørrelser inntil 75*90cm :)

Både modell og fotograf er mobile dit vi MÅ for å få mulighet til å ta bilder i kabinen. Hvilken type fly det er spiller ingen rolle, bare det er mulig å stå oppreist, og det går an å sette på lys i kabinen - blitz alene vil bli alt for svakt.

PS! Med sexy mener jeg ikke avkledd. Sexy kledd, litt dypere utringning enn vanlig, kanskje kortere skjørt, og dertil sminket rundt øyne og i ansikt.

Skrevet
  • Forfatter

Nettby bl.a..

Men back to the case. Er det gjennomførbart? Er det ikke fly som står til reperasjon f.eks.? Plent umulig å få boltre seg på et sånt som ikke skal i luften på et par timer?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …