Skrevet 18. mars 2008 16 år En ny bekjent av meg er modell, og vi satt å prata om forskjellige ideer til fotografering. Så kom jeg på fly. Flykabin. Flyvertinne!! Vet det er flere av dere her som jobber på flyplass - er det noen som helst mulighet å være med dere på jobb (enten dere er renholdere eller mekanikere eller annet) å kunne boltre seg i kabinen en halvtime-tre kvarters tid? Det er snakk om litt sexy bilder av en flyvertinne i midtgangen ser jeg for meg - med typiske positurer som "peke-på-nødutganger" og et saftig blikk mot kamera, og annet. Det er i første omgang "for gøy", men også for læring som meg som fotograf å jobbe med en modell, og ellers er det jo kult å gjøre noe utenom det vanlige, som kjedelige "stå-ved-et-tre-og-late-som-fotografen-ikke-er-der"-bilder.. Om disse knakende bra, tenker jeg det blir mulig å få kjøpt i plakatstørrelser inntil 75*90cm Både modell og fotograf er mobile dit vi MÅ for å få mulighet til å ta bilder i kabinen. Hvilken type fly det er spiller ingen rolle, bare det er mulig å stå oppreist, og det går an å sette på lys i kabinen - blitz alene vil bli alt for svakt. PS! Med sexy mener jeg ikke avkledd. Sexy kledd, litt dypere utringning enn vanlig, kanskje kortere skjørt, og dertil sminket rundt øyne og i ansikt.
Skrevet 18. mars 2008 16 år Forfatter Nettby bl.a.. Men back to the case. Er det gjennomførbart? Er det ikke fly som står til reperasjon f.eks.? Plent umulig å få boltre seg på et sånt som ikke skal i luften på et par timer?
Skrevet 18. mars 2008 16 år Snakk med SAS Teknisk eller noe ... det står vel alltids noen fly ute og venter på å komme inn i hangar eller ut i trafikk?
Skrevet 19. mars 2008 16 år Heh, høres ut som bilder vi bruker å ta på jobb Forsøk å høre med Norwegian eller SAS som Andreas sier. Noe slemmere enn nei kan de neppe si.
Skrevet 19. mars 2008 16 år Kan sikkert dra med dere jeg, om dere selv tar kontakt med Kobro og skaffer midlertidig ID kort
Skrevet 22. mars 2008 16 år Spørs om det er andre enn Lise som ønsker å se deg med kort skjørt og dyp utringning Andreas. Spørs faktisk om hun vil det og...
Skrevet 22. mars 2008 16 år Forfatter Pay up, Andreas, så lager vi en utskrift i A0... Bursdagsgave? :cool:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.