Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 flotte bilder,herlig graffikk!.regner med at sceneryet er cloud9 Flesland.Hmmmm,må vel bytte ut min flesland.... :confused: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Flotte bilder og en fin paint var det også! Siter
Stian Isaksen Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Nydelige bilder! Er kondensstripene redigert eller? Hvor fant du de isåfall? Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Flotte bilder og en fin paint var det også! Tack tack Painten är gjord av mig och kan lastas ner från Avsim Nydelige bilder! Er kondensstripene redigert eller? Hvor fant du de isåfall? Dom är inte redigerade' date=' jag har laddat hem dom från Avsim flotte bilder' date='herlig graffikk!.regner med at sceneryet er cloud9 Flesland.Hmmmm,må vel bytte ut min flesland.... :confused: [/quote']Det är Cloud9 Flesland och jag kan verkligen rekommendera detta addon. Grymmt bra FPS och jag märker nästan ingen skillnad mot default även med när man använder PMDG´s NG Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.