Skrevet 17. mars 2008 16 år Kom tilfeldigvis over denne siden og har kost meg her i ettermiddag. Her finnes det flere real life videoer av bushflyging og også noen FS videoer. Absolutt verdt å se! http://westwoodinn.wordpress.com/category/real-backcountry-flying/
Skrevet 19. mars 2008 16 år Herlig! Blir nok sittende her litt nå, i påvente av å vende hjem til simulatoren min og "Alaska!". :grin:
Skrevet 19. mars 2008 16 år Kanskje et dumt spørsmål, men har undret litt. Hva mener dere med Bush-Pilots?
Skrevet 19. mars 2008 16 år Jepp med småfly. Trur neppe du får større jet maskinar ned på korte grus eller grasstriper Men no er vel det norske ordet "Busk flygarar". Blir litt feil tykkjer eg å bruke eitt engelsk og eitt norsk ord :grin:
Skrevet 29. mars 2008 16 år Veit dere hvor jeg kan finne den lille privatflyplassen på Saturna Islan?? Finns det noe scenery for dette?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.