Skrevet 17. mars 2008 16 år Har brukt en god del tid på et bilde fra FSX.. Ble utrolig fornøyd Kommentarer
Skrevet 17. mars 2008 16 år Veldig nice bilde som sagt! Men det er alltid noe du kan forbedre: -Blur bakgrunnen litt -Legg på litt mer snø bak motorene(flyet har jo full thrust)
Skrevet 17. mars 2008 16 år Ja, veldig fint!!! Jeg likte at bakgrunnen IKKE var blurry jeg da. Synes det er fint å få med de fine trærne!
Skrevet 19. juni 2008 16 år Flott! Ved slikt snøfall kan man regne med at det ligger litt snø oppe på skiltene, rullebanelys samt lysene langs taxebanen. Bygningen i bakgrunnen kan også få litt "snø" på seg, en lett brush med hvit pensel burde gjøre susen.
Skrevet 20. juni 2008 16 år Bra bilde!!.. en liten sak: ved så tett snødriv vil bakgrunnen være mindre synlig enn du har på bildet... dvs mere redusert sikt.. Freddy
Skrevet 20. juni 2008 16 år Forfatter Takk for kommentarene. Ja, Freddy, mener du som paulo, at jeg kunne blurra bakgrunnen litt? Edit: Skal redigere mer, så nytt bilde kommer snart
Skrevet 20. juni 2008 16 år Forfatter Hei. Har prøvd å tatt til meg noe av kritikken, og redigerte bilde enda mer, fordi jeg desverre ikke har orginalbilde lengre. Dette har jeg fikset: - Mer "snøføyk" bak flyet (Paulo) :grin: - Blurra bakgrunn (også Paulo) - Litt snø på terminalbygg i bakgrunn (Ivar) Her er det:
Skrevet 20. juni 2008 16 år Forfatter Takk Takk. Måtte legge på et nytt layer med fill color, så det blei litt mer snø, men gjør ikke noe
Skrevet 20. juni 2008 16 år Hehe, se her ja! Bakgrunnen kunne vært ennå mer "hvit" i den forstand. Synes også det ble litt feil med all snøen som blir blåst opp når det ikke ligger spessielt mye snø på banen, kanskje det er neste punkt? :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.