Tom Arild Hansen Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Tok en tur til Rune Koppen i går, for blant annet å kikke på simmen hans. Det skulle jeg aldri ha gjort, for nå klarer jeg ikke å få radio stacken hans ut av hodet :crazy: Fikk utrolig lyst på noe slikt selv, og i så fall vil jeg selge det jeg har nå. Det er snakk om 2 stk GoFlight GF-166 Radio Panel (som jeg bruker til Com1/Com2 og Nav1/Nav2), og 1 stk GoFlight GF-MCP Advanced Autopilot Module. GF-166 GF-MCP Les mer om de forskjellige her: GF-166 RADIO PANEL GF-MCP Advanced Autopilot Module Ny pris på dette samlet i shoppen til Dag er kroner 5.580,- Jeg selger det for 4.000,- Modulene er pent og lite brukt i cirka et halvt år. Noen som kunne tenke seg å kjøpe dette? Siter
Øystein Haugan Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Kunne tengt meg begge GoFlight GF-166 modulene? Pris? Siter
Morten_Bilet Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Dette står nederst i posten hans;) Ny pris på dette samlet i shoppen til Dag er kroner 5.580,- Jeg selger det for 4.000,- Modulene er pent og lite brukt i cirka et halvt år. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Så så folkens Takk for interessen Øystein! Bare radioene kan jeg selge for 2.000,- til sammen. Da skulle det bli kr. 2.000,- for GF-MCP også. Da sparer man henholdsvis kroner 758,- og kroner 828,- i forhold til å kjøpe de nye. Som sagt er disse tingene nesten ikke brukt. Noen som er interessert? Har ikke bestemt meg 100% for å selge enda, men sjansen er stor dersom alle tre moduler blir solgt. Siter
Øystein Haugan Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Okey Tom Arild...Da kjøper jeg disse to om du klarer å betemme deg for salg.. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Den er grei Øystein! Da skal jeg ta noen harde runder med mitt eget hode, for å se om jeg skal beholde de eller ei. Beklager at jeg ikke svarer med en gang. Må finne ut av en del andre ting først. Forøvrig håper jeg noen er interessert i MCPen også. Anbefaler den varmt. Gir et stort boost i flyginga! Siter
Øystein Haugan Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Ingen problem....kan nevne at jeg har den andre MCP`en til Coflight som selges i shoppen til Dag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.