Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tok en tur til Rune Koppen i går, for blant annet å kikke på simmen hans. Det skulle jeg aldri ha gjort, for nå klarer jeg ikke å få radio stacken hans ut av hodet :crazy: Fikk utrolig lyst på noe slikt selv, og i så fall vil jeg selge det jeg har nå.

Det er snakk om 2 stk GoFlight GF-166 Radio Panel (som jeg bruker til Com1/Com2 og Nav1/Nav2), og 1 stk GoFlight GF-MCP Advanced Autopilot Module.

GF-166

GF-166ssLarge529.jpg

GF-MCP

gfmcp_lit_340x187.jpg

Les mer om de forskjellige her:

GF-166 RADIO PANEL

GF-MCP Advanced Autopilot Module

Ny pris på dette samlet i shoppen til Dag er kroner 5.580,-

Jeg selger det for 4.000,- Modulene er pent og lite brukt i cirka et halvt år.

Noen som kunne tenke seg å kjøpe dette?

Skrevet

Så så folkens :)

Takk for interessen Øystein!

Bare radioene kan jeg selge for 2.000,- til sammen. Da skulle det bli kr. 2.000,- for GF-MCP også.

Da sparer man henholdsvis kroner 758,- og kroner 828,- i forhold til å kjøpe de nye.

Som sagt er disse tingene nesten ikke brukt.

Noen som er interessert? Har ikke bestemt meg 100% for å selge enda, men sjansen er stor dersom alle tre moduler blir solgt.

Skrevet

Den er grei Øystein! Da skal jeg ta noen harde runder med mitt eget hode, for å se om jeg skal beholde de eller ei. Beklager at jeg ikke svarer med en gang. Må finne ut av en del andre ting først.

Forøvrig håper jeg noen er interessert i MCPen også. Anbefaler den varmt. Gir et stort boost i flyginga!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...