Vegard Mardahl Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Hei hå ! Begynner med fire bilder etter landing i rovanemi fra pajala. Håper alle har hatt en fin helg og bruker også anledningen til å si god påske til alle dere her på fligtsim.no Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Eeeeeh... Har du brukt ett digital kamera til å ta bilder av skjermen din?! Annbefaler deg å laste ned fsscreen fra filbiblioteket, og bruke print screen knappen på tastaturet ditt! Siter
Lars Nigardsoy Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Eeeeeh... Har du brukt ett digital kamera til å ta bilder av skjermen din?! Lol...klarte ikke og la være å fnise litt der.... Annbefaler deg å laste ned fsscreen fra filbiblioteket' date=' og bruke print screen knappen på tastaturet ditt! [/quote'] Ellers kan man bare trykke på V, så tar man bilder (uten digitalkamera...;p ) Siter
Vegard Mardahl Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Det ha seg sånn at jeg bruker Triplehead2go+ en skjerm til og bruker jeg print screen da får jeg med alle fire skjermene på bildet... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.