Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei,

Tenkte jeg bare skulle høre om noen hadde tenkt seg til ENGM i påsken for å spotte?

Hadde vært hyggelig å ha noen å være sammen med mens man tar bilder :)

Hvis det er flere som har tid og interesse kunne vi jo fått til et lite mini-treff.

Skrevet

Hei!!

Jeg er på ENGM på kurs hos SAS fram til onsdag. Ville vært gøy å truffet noen for en spotte-tur rundt området.

Tok med meg kamera og pc, men glemte Nikon-kabelen til kameraet mitt!!! Fyyyy

Og hvis noen har en som jeg kan bruke, ville det vært fantastisk! Er my tåke her ja, var en fin innflygning til ENGM i dag, da tåka som vanlig, lå lavt og kapteinen opplyste om kontrolltårnet til Gardermoen som stakk opp av tåka. Fy, og jeg som satt på motsatt side og ikke fikk med meg noe! Men er alltid stilig å komme inn til ENGM med tåke, slik det var i morges.

Skrevet

Jeg med madammen og bikkja setter kursen for vollen om litt. Bare håper jeg kommer opp der med bilen. Har ikke noe truger eller ski og stortsett bare joggesko..

19R/L opprativ pr nå iallefall *titte ue av vinduet*

Skrevet

Min grunn til å stikke til Gardermoen var å ta noen bilder et par timer før jeg skulle hente noen, men det viser seg at de ikke ankommer før i kveld i 22-tiden. I mangel på stativ blir det ikke noe av denne søndagen...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …