Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 en tur med PMDG 737-600, men med en litt aen vri (del 1) [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg synes dette var litt tøft, men magefølelsen min tilsier at du kommer til å få mye refs for den effekten du bruker Siter
Mads Hjemmen Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Likte bildeserien.. Bra bilder, og uvanlig redigert..BRA :grin: Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ikke noe refs fra meg ihvertfall! Synes det er gøy å se at folk kan være originale Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Kjempe tøft dette her ser gjerne mer av dette, moro med ordentlige tegneserier Hadde man bare kunne lest all teksten i alle boblene så hadde dette vært i boks! Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Kule bilder Morsomt med noe annerledes innimellom også! Nesten likt som mitt callsign det du brukte (194), mitt er 184 :grin: Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ja jeg slurvet litt med dette her men jeg skal lage en bedre en snart. en ordentlig tegneserie. er det vanskelig og lese skriften ? jeg ser det helt fint her. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg ser ihvertfall ikke hva som står helt til høyre i boblene på bilde 1,4 og 5. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Kul og kreativ bildeserie Litt skrivefeil her og der, ellers bra. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 ja jeg fant noen skrive feil jeg å, men nå har jeg helgen hele helgen til og lage en ny tegne serie. grafikken min er ikke stort og skryte av så derfor lagde jeg en ny vri på bildene. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg syns dette var en orginal bildeserie, og egentlig ikke det dummeste jeg har sett. Uten at jeg nå vil ha hele forumet på meg, du kontakter først ground, og deretter går du over til TWR for Taxi? Siter
TOS Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Stilig Likte dette her. Men litt konstruktiv kritikk klarar du vel Pass på skrivefeil (ja eg veit det er mykje mas om det, men i ein slik serie som dette er det litt greit at det ikkje er for mykje.) Eg tvilar på at dei smeller opp all flaps med ein gang i ein 737. Og det er vel helst "positive rate, gear up select" som er standard fraseologien der. Men det er smådetaljar. Men kan jo vere greit å få med neste gang Prøv å få med heile flyet på biletet. Blir litt meir oversiktleg då. Utenom desse tre tinga her, har eg INGENTING å setje fingeren på. Gler meg til dei neste episodane Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 joda, hvet det er masse små feil :grin: kommer snart ny serie og den blir bedre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.