Geir Teigo Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Har fulgt serien siden det første enkle spillet i serien og GTA IV ble forhåndsbestillt (PS3 utgaven) i oktober. Glær mæ. GTA er gladvold på sitt beste. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Ja, jeg er ingen fan av vold og drap. Men i GTA er det kun moro, kanskje sykt. Men det er moro, spesielt når man har så mange muligheter. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Med tanke på hvor ENORMT området var i GTA: San Andreas, og at området skal være ENDA større i GTA IV - må jeg si dette lover svært bra. Noen har vært kritiske til dette, og mener det har blitt FOR svært - men selv ser jeg ikke dette problemet (hva er det man har tog og fly til - før søren!!) :cool: Noe av det beste med GTA er nettopp de svære åpne områdene, og ikke minst at man kan gå hvor man selv vil - og gjøre (mer eller mindre) det man vil. Er vel snart 1.5 år siden jeg startet opp GTA: SA sist, da kjørte jeg den svære korn-treskeren på stranda.. oj sann, ble visst blodBAD det gitt.. *knegg knegg* Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Har faktisk til gode å finne den skrutreskeren Siter
Lars B. Frostad Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Kjør der det finnes mange gårder (slike svære bondegårder med store plantasjer osv.), der kjører de som regel traktor og skuretresker ute på jordene.. så kan du "hijacke" en mens de blir brukt, de parkerte kommer man nemlig ikke inn i. Har ikke GTA: SA installert akkurat nå, men har drevet med mye modding av den tidligere (etter å ha gjennomført spillet både to og tre ganger) bytter ut alle biler/busser/fly/tog med "ekte" real-life modeller osv.. Si fra dersom du ikke skulle finne skuretresker, så skal jeg prøve å finne bestemte områder osv. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Med tanke på hvor ENORMT området var i GTA: San Andreas' date=' og at området skal være ENDA større i GTA IV - må jeg si dette loversvært bra. Noen har vært kritiske til dette, og mener det har blitt FOR svært - men selv ser jeg ikke dette problemet (hva er det man har tog og fly til - før søren!!)[/quote'] Akurrat det det er jeg ikke spesielt redd for, det jeg dog frykter er at spillet blir for åpent...store områder og åpent gameplay gjør det som oftest klin umulig å få noen god story-progressjon. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Nja, er ikke så sikker på det Spiller daglig SA online, og der møtes som oftest alle i sentrum, på "The strip" når man skal sosialisere seg å ha det moro. Ellers er gjengene litt over alt og leker seg Fungere flott. Om du da mener for online spilling seff. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Vel, noe av det som er kjedelig med GTA er jo faktisk det når man er på oppdrag å må kjøre helt til andre siden av byen. Det blir jo bare værre om det er en større verden å kjøre over Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.