Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Skulle hatt en lengre telefonledning med spiral fra min telefon til snakkerøret. Er det noen som vet om lengre ledninger enn 3,5 meter. Skulle gjerne hatt 5 meter. Noen som vet hvor en får kjøpt det. Fargen må være svart

Kjell

Skrevet

du kan gå på alt fra el-butikker til ergo å kjøpe ledning etter valgfritt ønske, så må du montere hodene selv etterpå. Dette krever en egen tang, men den er ikke så vanskelig å få tak på (låne evnt. kjøpe) manualer for hvordan det gjøres finnes på nett. (dette er også et godt tips til de som vil ha en "custom" nettverksledning eller lignende, løp å kjøp ledning og hoder, så får du sikkert låne en riktig tang av en kompis)

Skrevet
  • Forfatter

Jeg har vært på butikkjeder og elbutikker som selger telefoner. De kunne ikke hjelpe meg. Slike ledninger finnes ikke i løs lengde. Tenger og koblinger er ikke problem da jeg har flere venner som har slikt utstyr. Det blir for dyrt når telefonen går i gulvet. Da er det bare å kjøpe ny telefon og det blir alt for dyrt i lengden.

Kjell

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …