Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ble sent ut på oppdrag av lokalpressa i dag som fotograf. Dagens sak var brannøvelse, der et hus skulle settes fyr på, for og slukkes. Av diverse årsaker var jeg dessverre litt sendt ute, så jeg fikk ikke med meg alt. Hadde jeg vert tidligere ute, hadde jeg fått meg en tur inn i huset med fullt røykdykker utstyr for og fotografere (de sendte min far inn , som er journalist, for og fotografere og det kan herved bekreftes at det er vanskelig og ta bilder inne i et brennende hus pga dugg.)

Her er ihvertfall bildene.

Brannoving_0399.jpg

Dette var synet som møtte meg da jeg løp bortover veien til det brennende huset.

Brannoving_0339.jpg

Det brant gått da jeg kom frem, men jeg kom heldigvis ikke for sent til og se siste rest av slokkinga.

Brannoving_0133.jpg

I full gang med slukking (beklager rødstikk)

Brannoving_0079.jpg

På vei inn for og finne Elvis dukka :-)

Brannoving_0074.jpg

I full gang med slokking.

Når øvelsen var ferdig, var det og pakke sammen sakene. Huset ble aldri helt slokket for og spare rivningsarbeid, og brannsjefen var fornøyd med øvelsen. Det er morro og være med på slike ting så lenge det er øvelse.

Skrevet

Jeg syns det var artig å se denne typen bilder. kjekt at du delte dem med oss :)

det kan herved bekreftes at det er vanskelig og ta bilder inne i et brennende hus pga dugg.)

Hehe, takk for at du oppklarte det nå, da slipper jeg å finne det ut på den harde måten :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …