Skrevet 12. mars 2008 16 år Hallo folkens. Sender en link til en "awareness test", her gjelder det å følge godt med. Dere kan forsåvidt skippe introen, for å gå rett til testen. Klicky Skjerp sansene og ha en fin simkveld. Mvh Jonny
Skrevet 12. mars 2008 16 år Jeg fikk riktig, men synes opplegget var dumt. Jeg sier ikke hvorfor, siden det kommer til å ødelegge for andre.. Men dere skjønner hva jeg mener. Greit nok at det konkluderte utsagnet.
Skrevet 13. mars 2008 16 år hehe så igjennom hele nå uten hakkingen :grin: Jeg fikk riktig' date=' men synes opplegget var dumt.[/quote'] Hvorfor det? Jeg syns det der var et brilliant eksempel på hvordan man kan bli for hengt opp i en enkel oppgave og dermed gå glipp av noe som burde være helt opplagt. Skjer nok en del ulykker både på bakken og i luften på grunn av det.
Skrevet 13. mars 2008 16 år Så ett program på Discovery for en tid tilbake som omhandlet akkurat dette og jeg ble veldig overrasket over hvor mye vi stenger ute når vi er konsentrert om andre ting. I følge de som kjenner meg er jeg ganske distre så jeg undres på hvor mye jeg går glipp av i den virkelige verden. I FS-9 går det rimelig bra, her har jeg Pauseknapp.
Skrevet 13. mars 2008 16 år hehe så igjennom hele nå uten hakkingen :grin: Jeg fikk riktig' date=' men synes opplegget var dumt.[/quote'] Hvorfor det? Jeg syns det der var et brilliant eksempel på hvordan man kan bli for hengt opp i en enkel oppgave og dermed gå glipp av noe som burde være helt opplagt. Skjer nok en del ulykker både på bakken og i luften på grunn av det. Lese-lese-lese "Greit nok at det konkluderte utsagnet."
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.