Sindre Holberg Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Her er et bilde jeg tok på vei hjem fra byen i helga, tatt fra ferga. Bildet er tatt på Edøyfjorden med Nikon D40 og 18-55 mm. Kom gjerne med kommentarer Siter
Andreas Nysveen Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Skikkelig fint bilde! rett og slett vakkert Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Flott bilde som gjengir stemningen godt. Hvis du ikke er HELT imot litt redigereing så kunne du prøvd å gjort havet og skyene litt lysere. Siter
Sindre Holberg Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 Tusen takk for de fine kommentarene! Slik er kjekt å høre Ivar: Jeg har aldri redigert et digitalt(digital kamera) bilde :grin: Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg synest dette er ett veldig flott og spennende bilde. At bildet er så pass mørkt føler jeg at gir ekstra spenning og dramatikk. Jeg la en pappbit over det ytterst til venstre slik jeg kun fikk så vidt med meg båten ute i horisonten, da ble det utrolig bra. Er det forresten Smøla vi ser så vidt konturene av. Siter
Jan Richard Meek Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Nydelig bilde dette Sindre :cool: men er det ikkwe Grip det der da? Hilsen Jan R Meek Nax117 Siter
Sindre Holberg Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Skrevet 15. mars 2008 Nydelig bilde dette Sindre :cool: men er det ikkwe Grip det der da? Hilsen Jan R Meek Nax117 Husker ikke helt, men tror det er Smøla... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.