Paul Thomas Kvam Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Hurra !!!! Der dukket solen fram igjen. :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Den skjønte jeg ikke,,,,,men så er jeg kansje litt tett i pappen....:-) Siter
Geir Teigo Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Det er det vel ingen tvil om Geir-Ove... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Var nok bare en smule ironi Geir. Siter
Geir Teigo Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det var ingen mening. Ville bare få folk til å smile i en ellers trist tråd. What ever Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Ville bare få folk til å smile i en ellers trist tråd. Syntes den smilende sola til Geir virket virket akkurat som den var ment, herlig og oppkvikkende. Ser frem til flere godbiter fra ham. :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Herlig Geir :grin: .......Livet er egentlig veldig bra.....for de fleste...bare og ta tak.....og ja enig det er en trist tråd.....og jeg vil ikke virke negativ, men er så drit lei at man sier a og gjør b. Gjelder ikke dere god gutta i fra Bergen. Har erfart og bli truet med advokater, kastet ut av fora og på toppen av det hele blitt beskyldt for at jeg har alkoholproblemer av en av etikkens alltvitere på slutten her, for så og oppleve at man tar på seg en hatt som man ikke passer, den som utaler seg om etikk og moral og oppførsell for rydde for eget skap før man påtar seg noe jeg vet bedre holding ovenfor meg ihverfall. Hva dere andre mener, er deres egen sak. ...Men kjenner jeg tingenes tilstand rett er inlegget slettet før jeg vet ord av det da det faktisk treffer noe som er en realitet. Men jeg synes egentlig at forumet har blitt mye bedre jeg en det var, ikke de store bølgene slik jeg ser det, mulig jeg er for lite her om dagen men det er min oppfattning. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.