Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Den skjønte jeg ikke,,,,,men så er jeg kansje litt tett i pappen....:-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Herlig Geir :grin: .......Livet er egentlig veldig bra.....for de fleste...bare og ta tak.....og ja enig det er en trist tråd.....og jeg vil ikke virke negativ, men er så drit lei at man sier a og gjør b. Gjelder ikke dere god gutta i fra Bergen.

Har erfart og bli truet med advokater, kastet ut av fora og på toppen av det hele blitt beskyldt for at jeg har alkoholproblemer av en av etikkens alltvitere på slutten her, for så og oppleve at man tar på seg en hatt som man ikke passer, den som utaler seg om etikk og moral og oppførsell for rydde for eget skap før man påtar seg noe jeg vet bedre holding ovenfor meg ihverfall. Hva dere andre mener, er deres egen sak. ...Men kjenner jeg tingenes tilstand rett er inlegget slettet før jeg vet ord av det da det faktisk treffer noe som er en realitet.

Men jeg synes egentlig at forumet har blitt mye bedre jeg en det var, ikke de store bølgene slik jeg ser det, mulig jeg er for lite her om dagen men det er min oppfattning. :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...