Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

[image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] når jeg kobler meg opp mot MSN Gaming Zone og vil starte et nytt Gamin . Jeg har forsøkt mange ganger men det ser ut til at de som vil delta ikke glare å komme inn .

KKan noen fortelel meg hvor jeg finner IP adresen?

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Tor Arne Iversen:

Prøv å gå på "start" "kjør" og skriv inn "winipcfg" og trykk ok, da skal IP adressen din komme fram.

winipcfg? i hvilket O/S er det du bruker dette?

Jeg bruker ipconfig , og det funker [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skrevet

Nå er det en stund siden jeg har hatt inne noe så gammeldags som win98 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men winipcfg funker ihvertfall ikke i windows2000.

Vel det gjør jo ikke noe da jeg bruker ipconfig.Man bruker det man haver [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

er det combat simulator fs ??? sjekk combat flight sim seksjonen i dag, jeg kjører ip adresse og multiplayer i dag... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...