Lars Nigardsoy Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Fikk et lite oppdrag her om dagen som gikk ut på å teste ut et nytt system i det norske EC-135 rednigshelikopteret (eller norge bruker den typen helikopter). Bildene er tatt i Florø, nær Florø lufthavn. Simulatoren er av typen Flight Simulator X, og helikopteret er fra biboliteket her. Merk atFPS, som ligger som standard på 20 i cockpit, synker litt når det vises utenfra. Jaja, så bærer det iveg: Rett før takeoff. Litt utprøving og flyging. Faktisk så er gjorde eg dette mest for å teste ut fs2004 heliet i denne versjonen, og for å lære meg å legge inn bilder her på nettsiden. Teknsisk sett så var alt bortsett fra cockpit bra. Det kjem riktignok av at det i utgangspunket er i feil versjon. Men ellers var det visuellet i dette helikopteret ganske bra. Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Nigardsøy?? Snakker vi Bremanger her eller?? Elles fine bilder.. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Så morsomt ut dette her Fine bilder Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Fine bilder dette Men du, om du slår på lysene så er det piloter i cockpiten Siter
Lars Nigardsoy Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Skrevet 12. mars 2008 Nigardsøy?? Snakker vi Bremanger her eller?? Det gjør vi Ser at du kommer fra Svelgen, som er nokså nært. Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Blir litt off topic detta, men du er vel kanskje i slekt med Kjell og Roald da?? Tommy og Tor Erik?? Siter
Lars Nigardsoy Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 Blir litt off topic detta' date=' men du er vel kanskje i slekt med Kjell og Roald da?? Tommy og Tor Erik?? [/quote'] Ja så vist er eg det. Kjell er naboen, Tor Erik og Tommy er tremeninger, og Roald bur i Svelgen. Er i slekt med alle. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.