Steinar Grindstein Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 I en diskusjon på Avisa Nordland sine nettsider har en "smarting" klart å lire dette ut av seg i omtale av Dash8-Q400 det vil være helt frivillig om folk vil fly med DH8-Q400, eller det jeg vil kalle flygende likkister. Men når flyene begynner å kræsje, er det for seint å angre flyturen. Lo godt da jeg så denne komentaren. Etter hva jeg vet opereres det ingen flytyper i Norge som ikke har hatt et eneste et uhell på verdensbasis. Så han burde vel kansje bare ta bilden å fatt, å slutte å bruke fly med en gang. Siter
Johan Luiggi Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 737 har da hatt ulykker pâ verdensbasis (Vi sier den ikke teller :whistle:) Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Kommentarfeltene til nettaviser er vel ikke akkurat kjent for å huse de skarpeste knivene i skuffen . Siter
Per Johansen Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Johan: Er vel det Steinar sier at alle har hatt ulykker på verdensbasis. Steinar: Veit at du har skrevet om at det ikke er så lett for alle å skrive "korrekt", men denne typo'en var litt morsom: Etter hva jeg vet opereres det ingen flytyper i Norge som ikke har hatt et eneste et uhell på verdensbasis. Altså ingen operasjon etter uhell (Opereres/opererer) Ta denne kommentaren med et smil. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Ingen problem Per :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.