Skrevet 11. mars 2008 17 år Noen andre som er formel 1 hekta her også? :grin: Sesongstart nærmer seg krftig nå, med første løpet på søndag. Det går i Australia, så må opp rimlig tidlig for å få det med meg!
Skrevet 11. mars 2008 17 år Nja, kan ikke si at jeg er ordentlig fan akkurat. Men meget spennende å følge med når man har tid, vel og merke! Og det er jo spesielt spennende i år med tanke på de nye bilene Ferrari stiller med, er jo rett og slett fremtiden.
Skrevet 11. mars 2008 17 år Fulgte med en del för (da sâ jeg vaert eneste löp jeg kunne pâ tv), men nâ fâr jeg ikke med meg sâ mye. Hva er favorittteam, förer og bane til dere andre her? Singapore kan vel bli en spennende bane den og, men liker best de banene som har vaert i bruk en stund i F1. Synd at det ikke er noe San Marino race, var en bane jeg elsket â se pâ. Team:Renault Förer:Fenardo Alonso Bane:Monaco og Spa-Francorchamps, to veldig spennende baner!
Skrevet 11. mars 2008 17 år Formel 1 er kult ja. Skal prøve å få med meg løpet på søndag. Hvilken kanal sender? Og tid på døgnet? Håper det blir Mclaren først imål :grin: Har et søskenbarn som har konstruert på bilene til Mclaren i over 5 år, så jeg må være litt patriotisk :grin:
Skrevet 11. mars 2008 17 år TV3 eller Viasat 4 er det vel? EDIT: Sendes direkte pâ TV3 söndag klokka 5.15(om morgenen), sâ her kan man legge seg tidlig, drikke mye kaffe eller energidrikker og vaere oppe hele natta, eller bare stille vekkerklokka pâ 5 og hâpe at man kommer seg opp.
Skrevet 11. mars 2008 17 år Har fulgt med en del tidligere år, men forrige sesong ble det lite. Synes det blir vanskelig å følge med på alle regelendringer og sånne ting som blir forandret hvert år. Noen som vet om noen større regelendringer som gjelder fra denne sesongen?
Skrevet 11. mars 2008 17 år Noen som vet om noen større regelendringer som gjelder fra denne sesongen? Traction control er visstnok ikke tillatt lengre så det kan bli litt interessant å se hvordan enkelte sjåfører håndterer det iløpet av sesongen
Skrevet 11. mars 2008 17 år Noen andre som er formel 1 hekta her også? :grin: Helt hekta kan jeg vel ikke si at jeg er, interessen har gått opp og ned gjennom årene, men det er helt klart spennende å følge med. Begynte å følge med på formel 1 mens Nigel Mansell kjørte for Williams på begynnelsen av 90-tallet. Husker løpet der Senna gikk tom for bensin på Silverstone på sisterunden (og Mansell plukket han opp på seiersrunden?) og når Schumacher debuterte i F1
Skrevet 11. mars 2008 17 år Forfatter Kult å høre at det er flere som er engasjert :grin: Løpet går på TV3 kl.06.00 starter sendingen Jeg har vært fan av Kimi Raikonen i alle år! Var i Tyskland på Hockenheim en helg for noen år siden for å se på, men Kimi kjørte ut i første svingen :crazy:
Skrevet 11. mars 2008 17 år Oppsummering av noen av ârets endringer: http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulations/sporting_regulations/6844/
Skrevet 11. mars 2008 17 år Synd at det ikke er noe San Marino race' date=' var en bane jeg elsket â se pâ.[/quote']Selvom den var direkte livsfarlig digget jeg den opprinnelige Imola-banen, altså før ombyggingen som ble gjort etter den tragiske racehelgen der Senna og Ratzenberger døde og Barrichello krasjet stygt. I tillegg savner jeg den opprinnelige Hockenheimring. Den nye banen er kanskje mer variert og innbyr til flere forbikjøringer, men ingen annen bane var så kjapp, og få andre steder fant en like raske svinger, som Ostkurve, der en holdt 250km/t i utgangen av svingen.
Skrevet 11. mars 2008 17 år Jeg har aldri satt meg noe særlig inn i det, men hvis jeg kommer over et løp på TVen føler jeg alltid en merkelig trang til å se det ferdig
Skrevet 11. mars 2008 17 år Kunne være sjovt med et løb på Le Mans-banen. Favoritteam: ? Favoritkører: ? Favoritbane: MONACO!!!
Skrevet 11. mars 2008 17 år Noen som tar telefon-runden med vekking om søndags-morgenen da? :whistle:
Skrevet 13. mars 2008 16 år Sitter nå og følger med på treningen, direkte. Noen fler som sitter oppe nå? :grin: Hvilken tulling er det som sitter og styrer lyden på SportN? Umulig å høre hva kommentatoren sier, for så straks en bil passerer et kamera overdøver den kommentatoren fullstendig.. :mad:
Skrevet 14. mars 2008 16 år Forfatter Ja, skal opp i natt + i morgen natt for å se kvalik + løp! :grin:
Skrevet 14. mars 2008 16 år Umulig å høre hva kommentatoren sier' date=' for så straks en bil passerer et kamera overdøver den kommentatoren fullstendig.. :mad: [/quote']Du har tydelig misforstått :grin: Å klage på motorlyden blir som å klage på lyden fra en Rolls Royce Merlin eller PW-220 når en er på flyshow og ikke hører kommentatoren :grin:
Skrevet 15. mars 2008 16 år Det er noe annet med en Rolls Royce flymotor Men når kommentatoren sitter og informerer om alle de nye reglene som gjelder fra i år, så hadde det vært interessant og fått det med seg.
Skrevet 15. mars 2008 16 år Men når kommentatoren sitter og informerer om alle de nye reglene som gjelder fra i år' date=' så hadde det vært interessant og fått det med seg. [/quote'] 2008 season changes
Skrevet 7. april 2009 15 år Tar opp denne igjen, sitter og ser på helgens løp i reprise nå. Har de begynt med smalere hekkspoiler enn det de hadde i fjor?
Skrevet 7. april 2009 15 år Forfatter Ja, ser sånn ut, i tilegg har noen av teamene noen nye spoilere i forkant... Veldig overraskende at Button kom så godt i gang. Dritt av de bare sendes på Viasat Motor... Er ikke sååå god i tysk enda!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.