Thomas Svart Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 First.... Congratulations to Frode, for hes tremendous job, and hes philosophy about the server!.. Great job, you made... :cool: So maybe we cant start to cooperate on the multi player "again". ect. As an gesture to you're work, we from WEAFwould like to invite all the serious pilots, to an event on our server. So here is the official invite: A good idea for a mass flight evening as real as it gets. I hope we meet each other at 19.00PM on Kastrup Airport. (aircraft collision off) Well as a request from more players we have to be sure which Gate we will be starting at. My recommendations is that ALL WEAF pilots are starting at the C terminal 3 All from Swedlanda Starting at the B terminal 2. All from Renoholm (OY) is starting from the A terminal 2. All from flightsim.no is starting from Terminal 1 Then you all can plan out which Gate you will be stating from We desperately looking for an ATC, so if any would take the job… please do it (we have one now), but would like more! I hope you will all join at the 26 of March, the mass WEAF flight event !!! WEAF-TEAM FS2004 Server & FsNavigator Server runs on IP: weaf.hopto.org FS2004 + FSX on port UDP: 23456 FsNavigator on port UDP: 23432 Teamspaek IP: weaf.hopto.org ask for the password when you're ready! try this link to see if your port is opened FS port tester Siter
Thomas Svart Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 We expect EKCH-ENGM-EDDV if we are to many we will split op in 2, so some can fly EDDV-ENGM-EKCH The scenery's can be downloaded from flighsim.no FSX Norway you will need: Gardermoen (ENGM) Fs9 Norway you will need Norway (ENGM) and more Fs9 Denmark you will need: Kastrup (EKCH) If you have payware dont isntall them.. most of WEAF do have payware! so be aware of minor differences! Siter
Thomas Svart Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 :confused: Håber i er klar?? Siter
TOS Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hmmm ikkje mange svar her. Og eg har lest denne tråden ein 4-5 gangar. Og eg klarar enno ikkje å få med meg kva du skal fram til? Kva er dette for noko? Ein slags rekrutteringskampanje? Hadde vore veldig greit å fått det forklart Siter
Thomas Svart Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 A good idea for a mass flight evening as real as it gets. :whistle: Så kunne i have spurgt noget før!!!! Men jeg kan fortælle jer det har været en succes... 40 på mass flighten, næste gang er det så vores Tyske venner der afholder det! Grunden til at vi har valgt at invitere JER, er at Frode har fået styr på Serveren, og de players som bruger Jeres MP. Ikke nogen hemmelighed at flightsim.no har haft problemer med payers der syntes det er sjovt krasje ind i hverandre. Frode har skabt et fornuftigt miljø på Jeres server. Og vi fra WEAF vil gerne vise vores respekt til drere! Derfor blev i inviteret til denne Event!! ikke andet. Men nu vil jeg ikke sidde og undskylde for vores Event, men kan ikke forstå hvad problemet er?? help me here?!?!?!?! Cheers Siter
Andreas Nysveen Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg skjønner fremdeles ikke hva meningen med denne posten var. Siter
Thomas Svart Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 Hmmm ikkje mange svar her. Og eg har lest denne tråden ein 4-5 gangar. Og eg klarar enno ikkje å få med meg kva du skal fram til? Kva er dette for noko? Ein slags rekrutteringskampanje? Hadde vore veldig greit å fått det forklart No hard feelings.... men ved ikke hvad du spørger om??. "INVITE all the serious pilots, to an EVENT on our server". Det er ikke en rekutteringkampange det var en INVITE til en fælles flight med europeriske VA'ere. Så jeg kan ikke forstå hvordan du kan tro vi rekutere? Det var en succes, og jeg syntes det var synd at i ikke deltog i dette. Vi afholder et igen snart, så må vi se om i har lyst.. Siter
TOS Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Eg spurte berre om kva et var for noko. Eg fekk ikkje heilt tak i kva du meinte med dei første innlegga dine så det var dårleg forklart KVA som skjedde og KVIFOR. Men takk for tilleggsinformasjonen. Vart eit par hakk klokare på det no Siter
Harald Strand Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Synes det er synd at vi ikke støtter slikt! At folk inviterer oss til en flying event utenom Norge står det jo respekt av! Takker for at du ville invitere oss! Håper det vil bli noen Norske på neste event Siter
Thomas Svart Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Skrevet 28. mars 2008 Bare hyggeligt hedder det vist på Norsk.. I skal nok få en invitation næste gang!... Siter
Johan Luiggi Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Sitter i skrivende öyeblikk pâ serveren deres, hva er passet til teamspeak servern(hvis det er atc der). Siter
Harald Strand Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Som oftes bruker vi bare www.Apollo3.com når vi har ATC på mp-serveren Har ikke peiling på hva de bruker på VATSIM Siter
Johan Luiggi Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Angâende vatsim, mâ jeg laste ned et ekstra prog for voice? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Nei, det er integrert i Squawkbox, eller hvilket program du nå velger å bruke for å komme deg på VATSim. Siter
Johan Luiggi Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Bruker FSInn siden jeg har FSX, skal fly min förste tur pâ vatsim i dag sâ hvis du ser en med callsign Norshuttle 257/NAX257 sâ er det meg. Er ctrl talk button i FSINN? Instillingene vil ikke vise seg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.