Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

First....

Congratulations to Frode, for hes tremendous job, and hes philosophy about the server!.. Great job, you made... :cool:

So maybe we cant start to cooperate on the multi player "again". ect.

As an gesture to you're work, we from WEAFwould like to invite all the serious pilots, to an event on our server.

So here is the official invite:

A good idea for a mass flight evening as real as it gets.

I hope we meet each other at 19.00PM on Kastrup Airport. (aircraft collision off)

Well as a request from more players we have to be sure which Gate we will be starting at.

My recommendations is that ALL WEAF pilots are starting at the C terminal 3

All from Swedlanda Starting at the B terminal 2.

All from Renoholm (OY) is starting from the A terminal 2.

All from flightsim.no is starting from Terminal 1

Then you all can plan out which Gate you will be stating from

We desperately looking for an ATC, so if any would take the job… please do it (we have one now), but would like more!

I hope you will all join at the 26 of March, the mass WEAF flight event !!!

WEAF-TEAM

FS2004 Server & FsNavigator

Server runs on IP: weaf.hopto.org

FS2004 + FSX on port UDP: 23456

FsNavigator on port UDP: 23432

Teamspaek IP: weaf.hopto.org ask for the password when you're ready!

try this link to see if your port is opened FS port tester

Skrevet

Hmmm ikkje mange svar her. Og eg har lest denne tråden ein 4-5 gangar. Og eg klarar enno ikkje å få med meg kva du skal fram til? Kva er dette for noko? Ein slags rekrutteringskampanje? Hadde vore veldig greit å fått det forklart :)

Skrevet

A good idea for a mass flight evening as real as it gets. :whistle:

Så kunne i have spurgt noget før!!!!

Men jeg kan fortælle jer det har været en succes... 40 på mass flighten, næste gang er det så vores Tyske venner der afholder det!

Grunden til at vi har valgt at invitere JER, er at Frode har fået styr på Serveren, og de players som bruger Jeres MP.

Ikke nogen hemmelighed at flightsim.no har haft problemer med payers der syntes det er sjovt krasje ind i hverandre.

Frode har skabt et fornuftigt miljø på Jeres server. Og vi fra WEAF vil gerne vise vores respekt til drere! Derfor blev i inviteret til denne Event!! ikke andet.

Men nu vil jeg ikke sidde og undskylde for vores Event, men kan ikke forstå hvad problemet er?? help me here?!?!?!?!

Cheers

Skrevet
Hmmm ikkje mange svar her. Og eg har lest denne tråden ein 4-5 gangar. Og eg klarar enno ikkje å få med meg kva du skal fram til? Kva er dette for noko? Ein slags rekrutteringskampanje? Hadde vore veldig greit å fått det forklart :)

No hard feelings.... men ved ikke hvad du spørger om??.

"INVITE all the serious pilots, to an EVENT on our server".

Det er ikke en rekutteringkampange det var en INVITE til en fælles flight med europeriske VA'ere. Så jeg kan ikke forstå hvordan du kan tro vi rekutere?

Det var en succes, og jeg syntes det var synd at i ikke deltog i dette.

Vi afholder et igen snart, så må vi se om i har lyst..

Skrevet

Eg spurte berre om kva et var for noko. Eg fekk ikkje heilt tak i kva du meinte med dei første innlegga dine så det var dårleg forklart KVA som skjedde og KVIFOR. Men takk for tilleggsinformasjonen. :) Vart eit par hakk klokare på det no :)

Skrevet

Synes det er synd at vi ikke støtter slikt!

At folk inviterer oss til en flying event utenom Norge står det jo respekt av!

Takker for at du ville invitere oss! Håper det vil bli noen Norske på neste event

Skrevet

Bruker FSInn siden jeg har FSX, skal fly min förste tur pâ vatsim i dag sâ hvis du ser en med callsign Norshuttle 257/NAX257 sâ er det meg. Er ctrl talk button i FSINN? Instillingene vil ikke vise seg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...