Alexander Skrevet 30. september 2001 Skrevet 30. september 2001 Er det noen her som har forsøkt å få inn og dekode ACARS signaler via PCen? Fulgte en link på linksidene til en dansk side og lastet ned airnav acars decoder. Har ikke fått det til å fungere helt ennå.. noen tips?!? har koblet radioen min til pc line-in inngangen, dette fungerer, men er usikker på om jeg mottat hele eller deler av acars meldingene. noen som som vet hvor lange disse er? det eneste jeg hører er korte (ca 0.5 sek) signaler i ny og ne.. snakkes! Siter
Arnt Kalseth Skrevet 30. september 2001 Skrevet 30. september 2001 Et raskt søk på ACARS gir deg 16 topics..... Try It! Arnt Ok Siter
Lars Schmidt Skrevet 30. september 2001 Skrevet 30. september 2001 Hej Carl. Hvis du sender mig en mail med oplysninger om radio, software med mere du bruger, skal jeg nok hjælpe dig igang med at få dekodet nogle Acars logninger. Du kan forøvrig høre hvordan Acars lyder ved at besøge min hjemmeside. Venlig hilsen http://www.acars.subnet.dk" TARGET=_blank>www.acars.subnet.dk Lars Schmidt [ 30-09-2001: Endret av: Lars Schmidt ] Siter
Alexander Skrevet 30. september 2001 Forfatter Skrevet 30. september 2001 Takk for raskt svar! skal prøve å søke først neste gang ja! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] var allerede litt info der ser jeg! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
PC Reithe Skrevet 30. september 2001 Skrevet 30. september 2001 Speaking of ACARS! Var det någon som snappade upp ett låångt ACARS till AA 81 idag? Eller var det någon som hörde den på radion?. Skickade nämligen ett ACARS och önskade dom lycka till med final flight från ARN. Hilsen Siter
Lars Schmidt Skrevet 30. september 2001 Skrevet 30. september 2001 Hej Per. Var lige inde og checke. Det må have været før kl. 1500 i dag den fløj fra Stockholm, for jeg nulstillede kl. 1500 og har ingen registreringer på den. Jeg har dog tit haft logninger fra denne rute. Hvorfor var det sidste tur til Chicago ? Venlig hilsen http://www.acars.subnet.dk" TARGET=_blank>www.acars.subnet.dk Lars Schmidt Siter
PC Reithe Skrevet 30. september 2001 Skrevet 30. september 2001 Hei Lars! Det var final flight som ett led av cost saving procedures. Det var flott att se på med "Wingdip" och det hele. + En hälsning på radio till de spotters (2st) som stod vid staketet och tog kort. Fick AA att skicka en hälsning tillbaka till dom. MSG belv skickat 12:37LT Hilsen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.