Skrevet 9. mars 2008 16 år Hei Har lyst på et eget trykk på en musematte og vil gjerne ha en god matte Har prøvd og googlet litt men finner bare søppel.. Noen som har erfaring fra firmaer som leverer gode spillematter som man kan velge bilde selv på?
Skrevet 9. mars 2008 16 år Jeg nekter å tro du får trykk på den - Steelseries. SVÆR og GOD, i tøy.. Musa glir raskere på den enn på noe annet jeg har hatt. Trykk? Da tror jeg ikke du får no god musematte...
Skrevet 9. mars 2008 16 år Du får i hvertfall ikke trykk på steelseries, da disse mattene består av ulike lag med materiale, som bedre skal reflektere laseren under musa.
Skrevet 9. mars 2008 16 år Forfatter Hm, ok, takk for tips vertfall BTW: Ola, du var ikke å gikk på ski i dag? :grin:
Skrevet 9. mars 2008 16 år Hehe, jeg var ikke personlig på ski jeg, men jeg løp hele distansen med kamera. LØP! Og fikk skyss en liten femtimetring på scooter for å få litt andre bilder. :whistle: Men seriøst. Prøv Steelseries. De er STEINGODE. Har aldri prøvd maken.
Skrevet 9. mars 2008 16 år Jeg bruker en musmatte som er en baderomsplate og den er kjempegod. Jeg har lasermus da, funker dårlig på kulemus. Kjell
Skrevet 12. mars 2008 16 år Har selv en Razer Mantis Speed, 40x33cm Vi er 3-4stk i klassen med samme musematte, to stk har Razer mus, en har logitech og jeg har Microsoft Sidewinder.
Skrevet 12. mars 2008 16 år Her er den en musematte du kan lage ditt eget trykk på: http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=23375092 Om det er ei god matte, kan jeg dessverre ikke si noe om.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.