Skrevet 7. mars 2008 16 år Torstein Sønstabø bestod sin Certified Flight Instructor checkride i dag! Me gratulerar
Skrevet 7. mars 2008 16 år Gratulerer så mye, Torstein! Så nå er det avgårde til jobb regner jeg med :cool:
Skrevet 7. mars 2008 16 år Tusen takk Sveinung og Vidar. Jaudå. Må berre få hanka inn CFII så er det av gårde på jobb Gler meg som ein unge :grin:
Skrevet 7. mars 2008 16 år Har vel allerede tatt deg i handa og gratulert deg, men får gjere det her også.. Så congrats Torstein..
Skrevet 7. mars 2008 16 år Gratulerer med vel bestått checkride, Torstein! Måtte det bli mange happy landings, om ikke bumpy, med mange nye elever!
Skrevet 7. mars 2008 16 år Gratulerer så mye! :cool: Hinter om at "dere der borte" gjerne må vise frem flere bilder
Skrevet 7. mars 2008 16 år Congrats Torstein! :grin: Skal vi feire med en flytur i bushen til påske?.....
Skrevet 7. mars 2008 16 år Grattis Torstein !! Vad är cermonien i USA när man består ett test ? Vattenslangen och öltrakt :grin: ? Mer bilder efterslyses.
Skrevet 7. mars 2008 16 år Så bra! Grattis! Blir mange svette turer med nye elever sikkert ja, hehe! Jeg er snart en av de nye sjøl jeg - som spretter bortover rullebanen og opp igjen! Gratulerer!
Skrevet 7. mars 2008 16 år Tusen takk for gratulasjonane Ja blir sikkert nåkken nervepirrande episodar der eg forsvarar meg imot drapsforsøket ifrå eleven :grin: Timmy: hmmm vannslange og øltrakt... neeh grill og et par pils og tiligt til køys. Tok litt på å ha ei 6 timars oppflygning med muntleg eksamen med opning av augo kl 0530 om morgonen. Gunnar: Ja det høyres jo ut som ein god plan det igrunn. Må berre få flightsimmen til å virke skeikkeleg. Sleit litt med dårleg FPS plutseleg. Men det kjem seg vel med litt jobbing.
Skrevet 7. mars 2008 16 år Ja, har sagt det før, men skader ikke å si det igjen heller: Gratulerer så mye, bra jobbet! Så kommer jeg og henter deg neste helg vet du, så vi sees da
Skrevet 7. mars 2008 16 år ja Torstein, då må eg og få slenge meg med her og seie Gratulerar so aldeles mykje Eg skal vurdere å spørre om å få deg som min instructor då :grin: Eg kjem no ein gang i juli august... Håper du får deg ein bra jobb no.. Blir du værande der du e eller har du planar om å flytte på deg??
Skrevet 7. mars 2008 16 år Takkar. Eg har planar om å flytje på meg ja. Arild ville ha meg ned dit så eg hamnar der hehe...
Skrevet 7. mars 2008 16 år Flott å høre om folk som når måla de setter seg - gratulerer med ny lapp og lykke til videre!
Skrevet 7. mars 2008 16 år Gratulasjon til Torstein med Certified Flight Instructor checkride . :grin:
Skrevet 8. mars 2008 16 år Heiheeei, GRATULERER Torstein. Godt gjort siden du egentlig bare har flydd i FS9 mesteparten av tiden :grin: .
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.