Petter Tandberg Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Skal kjøpe meg mikrofon, men har hørt mye rart om mange mik'er. Sånn som at det blir mye "sus" i bakgrunnen og sånn. Derfor lurte jeg på om dere har noen å anbefale, og hvor jeg kan få kjøpt det + pris Er jo håpløst å fare rundt på VATSIM med text... :crazy: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har veldig gode erfaringer med dette . Nå skal jeg ikke si at jeg vet hvordan jeg høres ut i andre enden, men jeg har ikke fått klager som har hatt med selve micen å gjøre enda. Siter
Petter Tandberg Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Takk, Andreas, men er det ingen andre som har noen å anbefale? Siter
Daniel Larsen Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg bruker Plantronics DSP 400 og er kjempe fornøyd med det! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Her er mitt Koss. Koss Atc skal vissnok høre meg bra.Og de som har postet før meg her lenger oppe,Hører jeg 5/5 :grin: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Samme til deg Lars-Petter. Da ser det ut som om du har tre gode kandidater å velge mellom Petter. Ha en strålende helg. Siter
Petter Tandberg Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 Samme til deg Lars-Petter.Da ser det ut som om du har tre gode kandidater å velge mellom Petter. Ha en strålende helg. Takk skal dere alle ha! I like måte, Andreas Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Hei, ja jeg bruker samme Koss headset som Lars-Petter, og det fungerer veldig veldig bra. Nils Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.