Skrevet 4. mars 2008 16 år Ja, tittelen på posten min er vel ganske tydelig. Kommer du på årets elevting som går av stabelen 9. mars? Ref; http://elev.no/
Skrevet 4. mars 2008 16 år Nei, og jeg føler at det kanskje er like greit :grin: (OK, kanskje er jeg bare misunnelig) Har hørt rykter om at det knapt finnes noe mer paragrafrunkende instans i hele landet enn Elevtinget..
Skrevet 5. mars 2008 16 år Organisasjonen for Elevene i landet (elevorganisasjonen) holder ett årsmøte/landsmøte hver år. Dette er både for elever og lærlinger fra hele landet, som kan reise ned til Oslo for å delta på møtet. Går mer ut på politikk og vedtektsbehandling Valg av nye ledere til diverse verv og lignende. Det skal også sies at 20% av dem som er der, ikke er der pga møtet eller noe annet Men kun for å få seg en reise til hovedstaden å drikke seg full på rusbrus sammen med andre 16 åringer. Veldig kult :confused: De samme 20% som nevnt ovenfor er personer som har null peiling på politiske vedtak de gjennomfører og andre ting som blir vedtatt.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.