Gå til innhold

F-86 Sabre Over Vestfold

Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

Tok Meg en tur med F-86´en over vestfold i går kveld, knallvær og lite vind så hele solnedgangeng fra luften. Det er bare bilder fra luften ikke noen fra take off og lanfing, dette skyldes dårlig PC. lar bildene tale for seg selv :)

sabre2.jpg[/img]

t4t-1.jpg[/img]

Utennavn.jpg[/img]

Utennavn6.jpg[/img]

sabre.jpg[/img]

Bildene mistet sin skarphet i går, dette skjedde når jeg endret fra punktgrafisk bilde til JPG-fil hvet ikke hvorfor? og jeg har ikke redigert bildene, kunne klippet bort den rød teksten osv . dette er min første posting av bilder så bare

kom med triks og tips :)

Skrevet

Grafikken din var jo ikkje heeilt på topp. MEN det gjere jo ingenting. Du har klart å fange lyset og stemninga så bra med spanande vinklingar og eit fly av den meir uvanlege typen. Så totalvurderinga ifrå meg er at dette er ein 5 på skala ifrå 1 til 6 (6 er høgast). Det som skulle til for at dette hadde fått toppkarakter av meg måtte vere om du fjerna den raude teksten øverst i bileta. Den dreg ned kvaliteten ein tanke.

Eg håpar at eg og alle dei andre her inne på forumet får sjå fleire slike bilete ifrå deg frametter :)

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

Takk :) Nei grafikken er helt i bunn sellom jeg kjører på ultrahigh og oppløsningen er på topp, men alt scenery mangler så jeg prøver og ungå masse scenery bilder. ja jeg er en stor fan av disse gamle warbirdene, skal prøve og få noen formasjons bilder i kveld med en AT-6 harvard. og er det noen som hvet om noen skyer som er gratis de standar skyene er så kjedelige syns jeg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...