Marius Fredriksen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hadde lyst til å lage en film jeg aldri hadde gjort før. Jeg fikk isperasjon etter jeg landa 747-400F Crosswind på 23kt gust 67kt. Filmen ble det være vind den økte til gust 76kt (140km/t)mot slutten. Lar filmen si resten jeg. Enjoy! ouY0Opuoa7g Kommentarer settes alltid pris på Siter
Ådne Lie Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg synes du klarte deg ganske bra. Synes ikke du slet med den første landingen, altså med et propellflyet - så jeg ble overrasket at at du tok en G/A . Ellers kan jeg si at jeg syntes du er litt redd når du skal lande - slik at du holder mye i stikka - slik at du spiser veldig mye rullebane før du ta nedi. Ellers prøv også å ligg litt lavere på innflyvningen, slik at ikke ikke du spiser for mye rullebane opp her også. Du er flink - så dette har du tak på. Ådne Siter
Vetle Lunde Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ossen fly er det Norwegian flyet?? Flott film Marius! Siter
Kai Dreyer Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ossen fly er det Norwegian flyet?? Flott film Marius! Om jeg må tippe er det nok PMDG 737-800W :grin: Siter
Marius Fredriksen Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Takk for kommentarene Synes ikke du slet med den første landingen' date=' altså med et propellflyet - så jeg ble overrasket at at du tok en G/A . [/quote'] Ser det ikke så godt på filmen men hadde jeg landa hadde jeg truffet gresse på venstre side. Derfor måtte jeg ta en G/A. Ossen fly er det Norwegian flyet?? Det er PMDG 737-800 med Paulo Fernandes nydelige paint Siter
Paulo Fernandes Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Liker denne videoen bedre enn de jagerflyvideoene du pleier å poste Men vinkelen til Norwegian-flyet på approach var vel litt drøy? Hadde jo nesten vært umulig for en pilot å kunne se rullebanen fra cockpiten, hvis han ikke hadde reist seg fra sete da Siter
Marius Fredriksen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Ja vinkelen på flyet var litt feil ja, han måtte reise seg Siter
Fredrik Andreas Hustad Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Dette var slettes ikke værst Marius. Det eneste jeg savner er litt mer skyer og kanskje noe nedbør. Kjempekult! Stå på! ;D Siter
Marius Fredriksen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Kan kansje få nedbør på den neste hvis det blir noen da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.