Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde lyst til å lage en film jeg aldri hadde gjort før. Jeg fikk isperasjon etter jeg landa 747-400F Crosswind på 23kt gust 67kt.

Filmen ble det være vind den økte til gust 76kt (140km/t)mot slutten.

Lar filmen si resten jeg.

Enjoy!

ouY0Opuoa7g

Kommentarer settes alltid pris på :)

Skrevet

Jeg synes du klarte deg ganske bra. Synes ikke du slet med den første landingen, altså med et propellflyet - så jeg ble overrasket at at du tok en G/A .

Ellers kan jeg si at jeg syntes du er litt redd når du skal lande - slik at du holder mye i stikka - slik at du spiser veldig mye rullebane før du ta nedi. Ellers prøv også å ligg litt lavere på innflyvningen, slik at ikke ikke du spiser for mye rullebane opp her også.

Du er flink - så dette har du tak på.

Ådne

Skrevet

Takk for kommentarene

Synes ikke du slet med den første landingen' date=' altså med et propellflyet - så jeg ble overrasket at at du tok en G/A . [/quote']

Ser det ikke så godt på filmen men hadde jeg landa hadde jeg truffet gresse på venstre side. Derfor måtte jeg ta en G/A.

Ossen fly er det Norwegian flyet??

Det er PMDG 737-800 med Paulo Fernandes nydelige paint

Skrevet

Liker denne videoen bedre enn de jagerflyvideoene du pleier å poste :D

Men vinkelen til Norwegian-flyet på approach var vel litt drøy? Hadde jo nesten vært umulig for en pilot å kunne se rullebanen fra cockpiten, hvis han ikke hadde reist seg fra sete da :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...