Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

I morgen kveld lander Thomas Cook Scandinavia sin foerste A321 paa Gardermoen.

DK 5824 scedule arrival 1940 lokaltid.

Dette er tidligere MyTravel sin A321 med reg nr OY VKA.

Offisielt skifter MyTravel Airways navn til Thomas Cook Scandinavia den 9 Mai i aar.

Skrevet

Syns det er trist at MyTravel er "borte" jeg :(

Skal forresten ut å fly med Thomas Cook Scandinavia fra Rygge til Antalya 6. August, har du peilig på hvilket fly de bruker? Sorry for OT!

Skrevet

Bare så det er helt klart...

Det er bare MyTravel navnet som forsvinner. Det er akkurat de samme ansatte og samme fly som tidligere. Det har skjedd noen ganger før også..

Conair og Scanair slo seg sammen og ble Premiair. Premiair og Airtours slo seg sammen og ble MyTravel. Nå har altså Thomas Cook slått seg sammen med (kjøpt opp?) MyTravel. MyTravel Airways (den danske delen) blir Thomas Cook Scandinavia. MyTravel UK blir Thomas Cook. Begge selskaper fortsetter med sine respektive AOC. Så vidt jeg vet beholder også Thomas Cook Scandinavia callsignet "Viking".

Så dere som skal ut å fly med Thomas Cook Scandinavia, flyr med akkurat de samme flyene og de samme (hyggelige :) )ansatte som om det var MYT.

/Atle

Skrevet
Det var synd! Hva var problemet?

Jeg har inntrykk av folk generelt er fornøyd..

/Atle

Har også et godt inntrykk av MyTravel. Husk at noen aldri blir fornøyde.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …