Petter Tandberg Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Har akkurat fikset litt på noen 757 bilder. Er ganske ny på redigering, så er glad for kommentarer! Siter
Thomas Eik Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Flotte bilder av et fint fly!! En av favorittene mine åltså ...Men Krever 757 mange FPS ?.. Siter
Petter Tandberg Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Flotte bilder av et fint fly!! En av favorittene mine åltså ...Men Krever 757 mange FPS ?.. Takk! Den her krever lite av FPS, merker ikke noe forskjell egentlig. Men nå vet ikke jeg hvordan det er med PSS og Captain Sim sine modeller da... Siter
Thomas Eik Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 aha. Jeg trodde dette var captainsim.. Hvilken modell er dette da?.. Såg jo veldig så bra ut denne her!.. Siter
Petter Tandberg Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Denne er fra qualitywings. Utseendet er veldig bra, men lyden kommer og går, noe som er forferdelig irriterende... Siter
Johan Luiggi Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Pâ tid â fâ prövd den modellen, har installert den, men ikke prövd den da jeg hadde en laang tur i gâr og orket ikke spille mer etter den turen. Har modellen VC eller 2D Panel? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Litt for mye sharpening, ellers er disse bildene bra Siter
Petter Tandberg Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Litt for mye sharpening' date=' ellers er disse bildene bra [/quote'] Aha, takk for info! Siter
Petter Tandberg Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Slenger på ett jeg tok rett etter landing på Gardermoen. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 fint bilde.men er det bare meg,jeg synes den 752 ser veldig kort ut... Siter
Petter Tandberg Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Den er vanlig størrelse, men bildet er tatt fra en vinkel der det ser sånn ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.