Magnus Eliassen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Tore Urvik skal ha Approach-trening på Flesland ENBR Tirsdag den 4. mars Treningen starter klokka 2000 local og avsluttes kl 2200 Vel møtt Siter
Tore Urvik Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Ja, det er i kveld dette... Håper på å få sett noen velkjente callsigns slik at det ikke blir helt tomt i luftrommet over Flesland Siter
Rune Jensen. Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 SAS271 er booket, ENGM - ENBR 2100 local time. Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Hei hei, jeg kommer, mulig jeg tar litt VFR i dag .. vi bor jo bare ca 20 minutter fra ENBR så jeg føler meg litt 'hjemme' her :-) Mvh Nils Siter
Andreas Nysveen Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg stiller gjerne Tore. Hva slags trafikk vil du helst ha? Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg kommer med min kjære "Svandis",eller min laaaaange 757-300"Snorri Thorfinnson" :grin: Siter
Tore Urvik Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg stiller gjerne Tore. Hva slags trafikk vil du helst ha? Heisann, Tja, noen må jo ligge i holding noe sted - så kanskje det kunne være noe? :grin: Neida Andreas, ta gjerne noe IFR langs kysten om du vil - det er det samme for meg. Bare med det som er flagget så langt i tråden blir det jo flere hundre prosent mer trafikk enn forrige trening Siter
Rune Jensen. Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Dette gikk jo knallbra! Tydeligvis ikke noe problem for deg å håndtere emergency sammen med den andre trafikken. Godt jobbbet Siter
Tore Urvik Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg glemte jo rent å telle; men "Magnus the Mentor", sa at det var 11 arrivals og 7 departures. Det var mer enn jeg hadde håpet på til en tirsdagskveld. Takk for alle som stillte opp. Dere gjør det gøy å sitte som ATC Det var jo heller ikke vanskelig å se at jeg har mye igjen å lære også - så det blir nok noen kvelder til foran maskinen ja... Siter
Paulo Fernandes Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg fløy en tur-retur fra ENGM og merket ingen feil fra ATC (bortsett fra en liten SID glipp, but nothing serious :grin:). Veldig gøy å ta turen innom ENBR, dette gjør jeg gjerne igjen! Flott at også mange andre stilte opp! Her er et bilde jeg tok under ankomst på Flesland: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Tore har stålkontroll på dette! Jeg blir ikke overasket hvis han får ratingen sin innen veldig kort tid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.