Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg stiller gjerne Tore. Hva slags trafikk vil du helst ha?

Heisann, Tja, noen må jo ligge i holding noe sted - så kanskje det kunne være noe? :grin:

Neida Andreas, ta gjerne noe IFR langs kysten om du vil - det er det samme for meg. Bare med det som er flagget så langt i tråden blir det jo flere hundre prosent mer trafikk enn forrige trening ;)

Skrevet

Jeg glemte jo rent å telle; men "Magnus the Mentor", sa at det var 11 arrivals og 7 departures. Det var mer enn jeg hadde håpet på til en tirsdagskveld. Takk for alle som stillte opp. Dere gjør det gøy å sitte som ATC :)

Det var jo heller ikke vanskelig å se at jeg har mye igjen å lære også - så det blir nok noen kvelder til foran maskinen ja...

Skrevet

Jeg fløy en tur-retur fra ENGM og merket ingen feil fra ATC (bortsett fra en liten SID glipp, but nothing serious :grin:). Veldig gøy å ta turen innom ENBR, dette gjør jeg gjerne igjen! Flott at også mange andre stilte opp! Her er et bilde jeg tok under ankomst på Flesland:

InnflyvningENBR.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...