Skrevet 3. mars 2008 16 år I går tok jeg litt bilder av yndlingsliveryet mitt til Boeing sin 747, Lufthansa. Elsker dette flyet! Her er bildene: (Bildene er ikke i rekkefølge) Kommentarer settes stor pris på!
Skrevet 3. mars 2008 16 år flotte bilder der Det tredje bildet ser jo nesten ekte ut. begynner og lure om det er flightsimulator eller virkelighet
Skrevet 3. mars 2008 16 år Ble usikker på om du hadde lagt inn ekte bilder eller sim bilder...! Helt sykt Paulo!
Skrevet 3. mars 2008 16 år Forfatter Ble usikker på om du hadde lagt inn ekte bilder eller sim bilder...!Helt sykt Paulo! Takker så mye! Bilde nr 3 (fra toppen) har ekte gress lagt på. Resten av bildene er rett fra simmen og redigert heftig i Photoshop. Bilde nr 5 er det første bilde jeg faktisk har fått en realisme-følelse uten og legge til noe ekte gress/skyer. Men derfor tok også det lengst tid å redigere.
Skrevet 3. mars 2008 16 år Bilde nr 3 er vel slik vi kan vente oss at FS12 blir, med DX12 eller 13 :grin:
Skrevet 3. mars 2008 16 år Forfatter Hehe, tror ikke utviklingen går så raskt. FS15 er vel mer sannsynlig :confused:
Skrevet 4. mars 2008 16 år I alle dager??! Dette er de flotteste bildene jeg har sett på LENGE.. og i tilleg av VERDENS vakreste fly!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.