Nicklas Winger Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Selger min XBOX 360 (pro-pakke) grunnet overgang til PS3. Konsollen er halvannet år gammel, men er meget pent brukt. Har aldri hatt problemer med maskinen. Med i pakken følger 20 GB Harddisk, to håndkontrollere (Hvorav en trådløs), headset, ethernet-kabel og HD-AV kabel. Jeg legger også ved følgende 11 spill: - Need for speed ProStreet - Need for speed Carbon - Call of duty 4 Modern Warfare - Assasin's Creed - Project Gotham Racing 3 (Delvis defekt - Kun en stripe, som kan repareres) - Forza Motorsport 2 - Kameo - Import Tuner - Ghost Recon Advanced Warfighter - Test Drive Unlimited - Splinter Cell Double Agent Kvittering følger også med. Selger den for 3000 kr eller høyeste bud, da jeg vil ha den av gårde fortest mulig Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hvor mye for headsetet? Og evt. trådløs adapater om du har? Siter
Nicklas Winger Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Selger desverre hele pakken komplett (Og nettverksadapteret har jeg faktisk ikke rotet meg til å kjøpe ) Siter
Nicklas Winger Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Tråden kan ansees som stengt. Dersom noen skulle være interessert, så ligger det en annonse ute på QXL.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.