Kristoffer Vinje Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 En rask en fra meg her, planla egentlig ikke å ta screenshot på denne flighten, men syns motivet ble så bra at jeg tok et i farta. Lar bildet snakke for seg selv. Sett fra tower: Ready, set, comment! :grin: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Fint bilde, men du kunne zoomet litt mer inn... Hvilken modell er det? Drar den FPS?? FSX? Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Takk, Det er CLS sin A330, den drar ikke så ille mye FPS, og ja, det er FSX. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Den har hele pakka Det er stor sett det eneste flyet jeg bruker i FSX. Kjøpte det her Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Det følger også med en detaljert lærerbok i PDF som er ganske lærerik Siter
Mads Hjemmen Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Kan du poste noen bilder fra cockpit??? på dette innlegget? Har CLS FMC? Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Kan du poste noen bilder fra cockpit??? på dette innlegget? Har CLS FMC? Er for lat til å starte opp FSX på nytt igjen idag :grin: Ja, CLS har FMC. BTW: Det ligger bilder av cockpit på den siden jeg linka deg til Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Vil bare påpeke at CLS sin FMC har svært begrensede funksjoner og kan på ingen måte sammenlignes med level D og PMDG sine FMC versjoner Stilig bilde forresten, men som sagt lengre oppe så kunne det ha vert zoomet inn litt mere Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Var i Faro i 2006 og så masse fly lande. Veldig fint og passende område til spotting. Og varmt! Anbefaler flyinteresserte å ta turen ned :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.