Skrevet 26. september 2001 23 år No var det en SNILL mann her som instalerte BREDBÅND.. Endelg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Nå er det 24-7 på FLIGHTSIM.NO !!!!
Skrevet 26. september 2001 23 år Satelittmodemet mitt KAN ta opp til 45Mbps, men tror du EuropeOnline sender i den hastigeten da? Neida, hehe de sender bare i 2Mbps [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] , ,men grattis med bredbåndet, kult å være på nett hele døgnet uten å tenke på tellerskritt. Her i Kvinnherad har det så vidt begynt å komme no, men i den bygda som eg bor i tar det vel ei stund tenker eg...
Skrevet 27. september 2001 23 år Hei Stig Harald, kan du fortelle litt om hva det innebærer å ha et satelitt modem? Var på EuropeOnline siden å sjekket litt, men syntes det var litt uklart hva "dealen" var. Jeg har en tilkopling på 2000 kb/s, noe som gir meg reel nedlastin på ca. 200 K pr sek. Hvor mye har du? Hilsen Kenneth
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.