Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter landingen i Frankfurt på vatsim i dag fikk jeg en idé. Hvorfor ikke lage en bildeserie av andre fly på vatsim? Etter jeg hadde parkert min 737-600 gikk jeg rundt(ved hjelp av active camera) på flyplassen og tok litt spotte-bilder.

Bildene under er tatt på Frankfurt hovedflyplass (EDDF/FRA), rundt klokka 4 i ettermiddag. Alle flyene på bildene er fly med ekte mennesker som piloter, ikke noe AI-tull her i gården nei :D Det var mye trafikk på Frankfurt i dag, og antall bilder reflekterer det. Tok også med noen bilder fra min egen landing også.

Da har jeg ikke mer jeg skulle sagt, annet enn: håper de faller i smak :grin:

(Husk å les bildeteksten!)

Her lander jeg på runway 25R:

Vatsim-eddf2.jpg

Takser til gate og to andre Lufthansaer er parkert ved terminalbygget:

Vatsim-eddf.jpg

En Lufthansa 737 og en A319 er på vei til runway 25R for take off:

Vatsim-eddf3.jpg

En Air Berlin drar sin vei:

Vatsim-eddf4.jpg

Jeg følger 737en:

Vatsim-eddf5.jpg

Lufthansaen venter litt på holdingpoint før den skal dra:

Vatsim-eddf6.jpg

Også er den airbourne!

Vatsim-eddf7.jpg

Jammen er det ikke et fly på final også!

Vatsim-eddf8.jpg

Flyet viser seg å være enda en lufthansa, her lander den med gustvind på 37 knop!

Vatsim-eddf9.jpg

Og til slutt for airbussen tatt av også:

Vatsim-eddf10.jpg

Kommentarer settes stor pris på som alltid :grin:

Skrevet
Når man ser Steinars AI spotting vs din Vatsim' date=' så vinder Steinar klart mht til trafik. 4 fly i Frankfurt. Ikke mye i en af verdens travleste lufthavne. [/quote']

Nå er det AI fly da. Mye kulere å tenke på at det faktisk er mennesker som flyr her. Det syns jeg i hvertfall. Dessuten er det ikke mye trafikk på vatsim klokka 4 på en ettermiddag.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...