Paulo Fernandes Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Etter landingen i Frankfurt på vatsim i dag fikk jeg en idé. Hvorfor ikke lage en bildeserie av andre fly på vatsim? Etter jeg hadde parkert min 737-600 gikk jeg rundt(ved hjelp av active camera) på flyplassen og tok litt spotte-bilder. Bildene under er tatt på Frankfurt hovedflyplass (EDDF/FRA), rundt klokka 4 i ettermiddag. Alle flyene på bildene er fly med ekte mennesker som piloter, ikke noe AI-tull her i gården nei Det var mye trafikk på Frankfurt i dag, og antall bilder reflekterer det. Tok også med noen bilder fra min egen landing også. Da har jeg ikke mer jeg skulle sagt, annet enn: håper de faller i smak :grin: (Husk å les bildeteksten!) Her lander jeg på runway 25R: Takser til gate og to andre Lufthansaer er parkert ved terminalbygget: En Lufthansa 737 og en A319 er på vei til runway 25R for take off: En Air Berlin drar sin vei: Jeg følger 737en: Lufthansaen venter litt på holdingpoint før den skal dra: Også er den airbourne! Jammen er det ikke et fly på final også! Flyet viser seg å være enda en lufthansa, her lander den med gustvind på 37 knop! Og til slutt for airbussen tatt av også: Kommentarer settes stor pris på som alltid :grin: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Fete bilder, men de modellene som vises på Vatsim er ikke mye å skryte av Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Noen flere kommentarer? Kritikk går også fint Siter
Tommy Bernes Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Fine Bilder Men hvordan fikk du den røyken etter flyene? Mvh Tommy Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Fine Bilder Men hvordan fikk du den røyken etter flyene? Mvh Tommy Redigert i Photoshop, som vanlig Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Jeg ser at bildene mine ikke slo ann, hehe. Får prøve et annet forum da :whistle: Siter
Johan Clausen Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Når man ser Steinars AI spotting vs din Vatsim, så vinder Steinar klart mht til trafik. 4 fly i Frankfurt. Ikke mye i en af verdens travleste lufthavne. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Når man ser Steinars AI spotting vs din Vatsim' date=' så vinder Steinar klart mht til trafik. 4 fly i Frankfurt. Ikke mye i en af verdens travleste lufthavne. [/quote'] Nå er det AI fly da. Mye kulere å tenke på at det faktisk er mennesker som flyr her. Det syns jeg i hvertfall. Dessuten er det ikke mye trafikk på vatsim klokka 4 på en ettermiddag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.