Marius Helstad Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Har nå fått tilgang til hjemmeside på 2GB. Og jeg kan ikke en dritt om webdesign! Og er det da noen her som eventuelt vil hjelpe meg under oppstarten av siden? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Kommer ann på hvilken side du har planer om å lage? Siter
Marius Helstad Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Har bare tengt å lage en normal side til meg og fotografien min. Med noen bilder som jeg har tatt for reklamering, om meg, kontakt osv. Hvis du forstår? Pluss noe flash, med at når man kommer seg inn på siden så fades inn altså bilde nr 1 i rekkefølgen, også ca 5 sekunder etterpå så fades det inn et nytt bilde. Og kan kan også pause den framvisningen og bla igjennom bildene. Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Det enkleste og raskeste blir nok å finne deg en CMS som passer det designet du er ute etter. Dette vil gi deg en ordentlig nettside (men kansje ikke så unik), samt kontrollpanel til å legge til nytt innhold på siden. Deretter hvis du ønsker å gjøre siden litt mer personlig, så kan du lære deg å lage egene templates. Nå er det en stund siden jeg rota med CMSer så det er sikkert noen andre som vet om en som passer best for det du er ute etter. Hvis du vil se litt på de mere kjente CMSene, så ta en titt på Joomla og phpNuke. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Og bildefremvisningen du beskriver kan fint gjøres med f.eks Jason i stedet for Flash, så slipper du sette deg inn i Flash, bare å finne et Jason-script på internett som gjør det du vil. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Kanskje kan du finne noen programmer på Freeware Files.com? Siter
Marius Helstad Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Har nå fått siden oppe og under kontruksjon! Takker for en liten kickstart ! Her er link hvis dere vil se http://www.mariush.net Siter
Andreas Nysveen Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg syns det var en fin side det der Marius Du har gjort store forbedringer siden jeg så den forige gang. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.