Johan Luiggi Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 I morgen kl 20.00 braker det løs. Da setter vi igang en server i forbindelse med lanet SH er med å arrangere. Vi bruker FS.no servern, så alle som har FSX må ha FShostclient. Voice foregår over skype(Eller et annet program). FsHostClient lastes ned her: http://www.chocolatesoftware.com/fshost/?fshostclient.html Jeg vil helst bruke teamspeak, men vi fâr se hva dere andre mener. For de med FS9 kan man velge mellom FShostclient eller veiledningen her. ATC trengs! Vil helst ha bâde Tower, Ground og APP/DEP bemannet, alterativt CTR som kan kontrollere trafikk pâ andre flyplasser enn ENKB. Siter
Johan Luiggi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Ingen som har noe â si? Siter
Sindre Holberg Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Jeg gleder meg ihvertfall! Vi tror det blir teamspeak vi bruker Siter
Harald Strand Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 I`ll be there thrust me! :grin: Kjempe bra opplegg dette her! Men angående de som bruker fs9, de trenger jo ikke FSHost for de kan jo bare logge rett innpå fs.no serveren? Siter
Johan Luiggi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Jo, skrev feil, men har noen et forslag til hvilken server vi skal bruke pâ TS? Tar gjerne og sitter ENKB TWR! Siter
Harald Strand Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Vi har jo den "trofaste" Apollo-serveren Siter
Johan Luiggi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 adressen til den? Prôvde en apollo3 server eller noe sânn i stad og den funka ikke. Siter
Johan Luiggi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Fant denne serveren: http://www.tsviewer.com/index.php?page=ts_viewer&ID=38326 alternativt kan vi ta itavisens server, dere bestemmer Siter
Johan Luiggi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 da er jeg pâ serveren, kom dere pâ da Siter
Johan Luiggi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 er pâ teamspeak serveren jeg linka til nâ mâ jeg ha trafikk her!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.